hej undrar om nån här vet nåt sätt att få broms på styret när man har trumbroms? störande att cirkla när man inte får ställa sig upp. Så kom gärna med era funderingar hur det skulle gå
Enda sättet jag kan komma på om du vill ha både fot och handbroms är väl att få tag på nån slags delad vaier typ som gasvajrarna fast grövre. Annars kan du ju säker lyckas bygga nån egen slags delning men tvekar hårt på att det skulle gå att få nå vidare bra.
k-skåpet skrev:Enda sättet jag kan komma på om du vill ha både fot och handbroms är väl att få tag på nån slags delad vaier typ som gasvajrarna fast grövre. Annars kan du ju säker lyckas bygga nån egen slags delning men tvekar hårt på att det skulle gå att få nå vidare bra.
k-skåpet skrev:Enda sättet jag kan komma på om du vill ha både fot och handbroms är väl att få tag på nån slags delad vaier typ som gasvajrarna fast grövre. Annars kan du ju säker lyckas bygga nån egen slags delning men tvekar hårt på att det skulle gå att få nå vidare bra.
bara dra en vajer från trumman till styret nog...
Men då kan han ju inte anväda fot och handbroms som han önskade?
bara dra en vajer från trumman till styret nog...
Men då kan han ju inte anväda fot och handbroms som han önskade?
ja lämnar fot bromsen kvar bara? Det rymms ju nog 2 vajrar