Batteriet ska inte ha något med att den ska kunna kickas igång att göra.chrillez skrev:tjena var ute och körde bakhjulet för ngn dag sen då den dog på bakhjulet och så välte jag :/ körde typ 100 meter sen gick den knappt och kom hem och tog svart och röd batteri kabel och satt de imot varndra och då höjdes varvern typ 1000 och tänkte är det någon jord kabel som har låssnat ?? när jag ramlade eller någon som vet ??
Svenska 2? Seriöst innan du skriver något sånt se då till o kunna skriva hyfsat iaf så folk kan förstå!chrillez skrev:och hur fan vet du är ju fan nogare än de flesta som byter ut grejjer hela tide lagerna var glapppa packboxaran var sönder så har bytt allt sånt så sluta tror så jävla mycket gasvajerna var lagad och till och med så klantig att den skar av att man inte satt dit en knaster rätt !!!! hahahahaha om man ska vara sån så håll käften behandlar den mycket bättre än din kompis !!!! och vad menar du med att hantera ???? du tror säkert att den där slidern var värsta jävla moppen ?? prova sättt dig på en cross och se om du är så jävla starck och kan hanttera !!!!
Då kan jag ta och berätta för dig varför den skar i hans ägo, han berättade personligen, till och med visare kolven och knastret satt kvar förutom själva knorren som finns på just G-knaster, så hör dig för innan du börjar anklaga sådant.chrillez skrev:och hur fan vet du är ju fan nogare än de flesta som byter ut grejjer hela tide lagerna var glapppa packboxaran var sönder så har bytt allt sånt så sluta tror så jävla mycket gasvajerna var lagad och till och med så klantig att den skar av att man inte satt dit en knaster rätt !!!! hahahahaha om man ska vara sån så håll käften behandlar den mycket bättre än din kompis !!!! och vad menar du med att hantera ???? du tror säkert att den där slidern var värsta jävla moppen ?? prova sättt dig på en cross och se om du är så jävla starck och kan hanttera !!!!
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Vad exakt är det för lager du pratar om, sen fungerade inte blinkers eller någonting så försök inte smit undan från det, vet exakt vad som fungerade och inte fungerade.chrillez skrev:okej för det första så köpte jag den där moppen lakade den gjorde nerox kåpan ingett mera elen var dragan av han som hade den innan !!!! och när han sålde den där moppen till mig så rev jag den innan jag ens provade att starta den ! och kollade lagret det var bara ett halvt lager kvar så nej det gjorde jag inte sönder + så du menar att att det är jag som dragit konstig el då jag hämtade nyss. och lacken var sprucken lite här och där sadel boxen var sönder samt bak lysetså gör en nerox kåpa bättre då inte så jävla lätt ?? plus att den var hel i min ägo ! och alla lysen funkade annars skulle jag inte ha sålt den ! så tror det var jag som gick minus på den affären då hans moppe var kåpor sönder katt strypor för att fram kåpan skulle ramla av avkapade broms handtag gängpaj på övreskruven på styrkronan inga papper på den ! så sluta tro att den var så jävla bra
vänta lite nu, har du köpt en grästrimmer som du vet är värt mycketchrillez skrev:jag fick ju fan inte ens försäkrad den för pappa utan blinker så kan säga att vänster blinker funkade bak och den högra blinkade innut i led lampan bak !
och vet att trimmer var värt myckket ! men så du menar att en moppe som man lagt ner 20000 är värd 30000 nej oftast o trimmade som är värd mer !'
Fick du inte ha den försäkrad för "Pappa"?chrillez skrev:jag fick ju fan inte ens försäkrad den för pappa utan blinker så kan säga att vänster blinker funkade bak och den högra blinkade innut i led lampan bak !
och vet att trimmer var värt myckket ! men så du menar att en moppe som man lagt ner 20000 är värd 30000 nej oftast o trimmade som är värd mer !'