skön åkning från Göteborg till Brodalen, race, stunt å allt det där goa!
All info på facebook
Länk: http://www.facebook.com/events/400408630011916/
ställa frågor får ni gärna göra här så att tråden ska bli bumpad

nå! vilka ska med?

Hahah, Simon ska fan i mig följa med, Riejun får ju inte missa ett Brodalen meetdavid96 skrev:Jag ska med och försöka tjata med mig nya ägaren till Stefans moppe och några andra inalvade bönder i Kungsbacka;)
Perra.S skrev:Seriöst, är du ens på riktigt?potog skrev: Tror dom menar höjden på själva porten. så man vet hur länge porten kommer att vara uppe.
Kommer nog inte avslöja massa för då kommer inte vi som sysslar med sånt här ha några "Jobb" men visst kan man förklara men kommer nog inte säga allt
david96 skrev:Tuxz fal l jag körde hela vägen till udde valla får du ta med fan med komma hit!:)
Simon ska väl ta av motorn då väl? Han får köra sin mammas moppe:)
haha kanskedavid96 skrev:Jag åker till kungälv och möter er då:)
Ja, jag ska hjälpa honom med allt. Han ska ju lackera ramen så allt ska avdavid96 skrev:Tuxz fal l jag körde hela vägen till udde valla får du ta med fan med komma hit!:)
ni hinner ju inte fixa allt till dess väl? han skulle ju lämna in de typ den 7 elr något ? bara ni kommer är de bra och ta med massa bönderSickRazer skrev:Ja, jag ska hjälpa honom med allt. Han ska ju lackera ramen så allt ska avdavid96 skrev:Tuxz fal l jag körde hela vägen till udde valla får du ta med fan med komma hit!:)
jaså duDrpepper skrev:Tuzx om du åker till kungälv och möter david hänger jag med på meetet
Jag medDrpepper skrev:Tuzx om du åker till kungälv och möter david hänger jag med på meetet
kjelle skrev:Är du utrustad med penis kommer du att göra det.moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
japp det ska vara ett tillrieju4life skrev:ska det va ett till???:o det a ju ett i maj???? eller va?!?? jag fattar inte??? sorry!! e lite trög av mig!!!!x)
göttrieju4life skrev:fan va kul!!! jag kommer och tar med mig mina grabs och mitt lille frunntimmer;)TuZx skrev:japp det ska vara ett tillrieju4life skrev:ska det va ett till???:o det a ju ett i maj???? eller va?!?? jag fattar inte??? sorry!! e lite trög av mig!!!!x)
Så han har alltså bokat tid och färg och allt?david96 skrev:ni hinner ju inte fixa allt till dess väl? han skulle ju lämna in de typ den 7 elr något ? bara ni kommer är de bra och ta med massa bönderSickRazer skrev:Ja, jag ska hjälpa honom med allt. Han ska ju lackera ramen så allt ska avdavid96 skrev:Tuxz fal l jag körde hela vägen till udde valla får du ta med fan med komma hit!:)
david96 skrev:nice, hoppas dek-skåpet skrev:Vi kanske dyker upp me BT´n o Betan om morsan vill köra oss.
ahr du lagt upp något på moppenet ?