AxxxeL skrev:Jag slog med nyss en piss. Förstår inte meningen med tråden?
Var ute med en massa polare så blev jag pissnödig och ställde mig mitt i byn och pissa så kom polisen runt hörnet så dom tog mig.. 800 kr för en liten kisspaus jao..
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Var ute med en massa polare så blev jag pissnödig och ställde mig mitt i byn och pissa så kom polisen runt hörnet så dom tog mig.. 800 kr för en liten kisspaus jao..
Kostar nästan lika mkt o pissa på en mack längs autobahn
mura - Jo men tyckte han kunde förklara lite bättre ursäkta om man är lide otydig ibland
Kostar nästan lika mkt o pissa på en mack längs autobahn
mura - Jo men tyckte han kunde förklara lite bättre ursäkta om man är lide otydig ibland
Tittar man på bilden och tänker lite fattar man
//Jag har 7 intressen, sex och musik.
Aerox 05 med rensat rör, malossi fly, 5g vikter, borrad luftburk och portat cylinder!
GW skrev:Hoppas nån hjälper, tack på förhud mvh
jonkyboys skrev:Jag var iväg och köpte ett lik härom dan
Ja, grejen är att det kan störa andra människor om man ställer sig o pissar helt öppet, ska man pissa ute så får man gå ut i skogan, gräva ett hål, pissa i hålet och gräva igen det
har en sr50 di-tech till salu. (I delar)
startar inte
helt nytt cylinderkit
nylackade kåpor (mattsvart)
förutom att den inte startar så är den i grymt skick
Skaka bara på huvudet när jag såg att du fick böter pga att du pissat på allmän plats. De hade iallafall kunnat gett dig en varning, att om de sett dig göra något igen så hade du fått böter. Men antagligen hade de väl inget att göra, så de gav dig böter för att fördriva tiden. Typiskt patetiska jävla Sverige.
Visst i förövrigt förstår jag dem att det inte är särskilt trevlig stil att göra sådant, men ändå 800 kr för det tycker jag är att ta i.