bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
Har en gubbjävel till granne men han ä snut så fingret får stanna på styret...
Jag har bytt, sitter 95 i nu, hade 100 tidigare då funkade det inte heller..Piitus96 skrev:för litet munstycke? om du nt har bytt de som sitter i förgasaren så är det garanterat felet
bensinskalle skrev:Nu har ja inte råkat ut för så värst många elaka grannar, men ja lovar er, ställer de sig en jävel och glor eller ställer sig på vägen så åker fingret upp i vädret....
menar du att jag ska byta neråt ifrån 88 eller neråt ifrån 95 som sitter i nu?2stroke skrev:På tok för stort munstycke, byt neråt!
Jo fast jag tog ju av den nu medans jag höll på o mecka, så jag har ju aldrig kört utan luftfilter.MopedOlle skrev:Om du inte har någon luftburk på så kommer det ju in massa smuts och skit. Det kan nog vara problemet.