aldrig sett någon stunta med en gilera smt kanske man borde göra föra att sticka ut ur mängden

Kom gärna med förslag vilka crossmoppar som är bäst att stunta med !

gilera smt är iprincip en Senda med andra kåpor, eze_08 så ser du en somkör med en aprillia rsfrankys skrev:Tjena har funderat på att köpa en crossmoppe och stunta med det känns som betan är skönast , men vilken skulle ni valt och va behöver man för att kunna stunta med dom ( i effektväg ) med beta vet ja att de räcker med 70cc org rör , t.ex en Senda va ska man ha på den 70cc mk thrower ?
aldrig sett någon stunta med en gilera smt kanske man borde göra föra att sticka ut ur mängdenhaha , eller kanske en lite mer motorcykelaktig typ som Derbi gpr , va vet jag!
det ser rätt fett ut att köra med en sådan slags moppe faktiskt ! inte många som gör de !widell skrev:gilera smt är iprincip en Senda med andra kåpor, eze_08 så ser du en somkör med en aprillia rsfrankys skrev:Tjena har funderat på att köpa en crossmoppe och stunta med det känns som betan är skönast , men vilken skulle ni valt och va behöver man för att kunna stunta med dom ( i effektväg ) med beta vet ja att de räcker med 70cc org rör , t.ex en Senda va ska man ha på den 70cc mk thrower ?
aldrig sett någon stunta med en gilera smt kanske man borde göra föra att sticka ut ur mängdenhaha , eller kanske en lite mer motorcykelaktig typ som Derbi gpr , va vet jag!
hmm en beta är la inte så tung ?TuZx skrev:beta är enkel moppe att stunta medäven som den är tung som har den bra drag i sig
Derbi är också 125ram o 50 cc motor!p4ck skrev:En CH Racing WSM! Husqvarnas mopeder, med 125cc ram och AM6 motor!
Annars Beta RR
finns nåra filmer på youtube där de e en med en dt50sm, en kompis har också en sånn, dem värkar också riktigt bra!PK skrev:beta rr är ju en klassiker för många då dom är så små och lätta. sjävl tycker jag att dom är bra med men att kolla upp är dt50sm. ganska små och sköna
Derbi Senda 125cc har en helt annan ramMrAndersson skrev:Derbi är också 125ram o 50 cc motor!p4ck skrev:En CH Racing WSM! Husqvarnas mopeder, med 125cc ram och AM6 motor!
Annars Beta RR
OnT Jag skulle rekommendera en beta rr, eller typ en furia om du vill sticka ut!
http://www.bikez.com/pictures/Derbi/200 ... 0Derbi.jpgk-skåpet skrev:Derbi Senda 125cc har en helt annan ramMrAndersson skrev:Derbi är också 125ram o 50 cc motor!p4ck skrev:En CH Racing WSM! Husqvarnas mopeder, med 125cc ram och AM6 motor!
Annars Beta RR
OnT Jag skulle rekommendera en beta rr, eller typ en furia om du vill sticka ut!
Olika ramar, inget likadant, förutom att de använder samma profil till boxen.Jansson´s DRD skrev:http://www.bikez.com/pictures/Derbi/200 ... 0Derbi.jpgk-skåpet skrev:Derbi Senda 125cc har en helt annan ramMrAndersson skrev: Derbi är också 125ram o 50 cc motor!
Tycker det ser rätt likt ut?