drick mycket vatten!! och ta alvedon eller ipren med kaffe! det ger högre effekt av koffinet (Stavning)? tror det var 6tim efter eller något.. krya PK <3
Senast redigerad av TSR`BakarN den 29 mars 2012, 14:31, redigerad totalt 1 gånger.
Det står på paketet hur ofta du ska ta dom, om du känner dig snurrig är väll det värsta du kan göra vara uppe och springa. Lägg dig ner, titta på film och sov mycket. Då ska du se att den snart är borta.
Liiiiiiljekoooonvaljer! Gröna vita rosor i snön! Liljekonvaljer som göms i snön, kommer tillbaka som liiiiiiiljekonvaljer!
beroende på hur stor du är och hur van tabletter du är så ta 1-2 tabletter per tillfälle, 3-4ggr per dygn. drick mycket vatten och sov så mycket du kan.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Krya på dig!
Min mor arbetar inom sjukvården som läkare, jag frågade henne för din skulle och man ska max ta totalt 1000 ml per dygn ifall en läkare, sjukskötare eller apotekare säger något annat.
//Marcus
Du kan ta hur många du vill, men du kommer ju skada levern. Men levern är ju ett organ som faktiskt läker, så det är inga dimmor. Har jag ont i huvut/svag migrän, brukar ja ta 5 alvedon och 1 brustablett till frukost, sen dra t skolan.
Dock så mår inte min lever jätte toppen, då ja både knapprat alvedon( ont i huvut varje dag i 3veckor) och för ja käkar medicin som tär som fan på levern.
Det står på förpackningen (bipackssedeln). Minns jag inte fel är det 3 ipren om dagen, vilket jag tycker är den effektivaste.
När det gäller överdosering är det från person till person, att någon här över är jättecool och tar många är en sak.. Men tipsar om att inte ta mer än vad som står!
marcusgustafsson skrev:Krya på dig!
Min mor arbetar inom sjukvården som läkare, jag frågade henne för din skulle och man ska max ta totalt 1000 ml per dygn ifall en läkare, sjukskötare eller apotekare säger något annat.
//Marcus