Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Jag har ett Stage 6 Pro Replica som jag säljer (nyskick)
Säljer eftersom jag är ute efter ett ännu mera högvarvigt rör till en värre set-up. Det är i nyskick bara lite smutsigt kanske, kan skicka bild
Vill ha 1000kr för det.
Mycket bra drag i toppen kan jag säga Perfekt om du vill ha hög toppfart och bra axx "till toppen"
~OWR~ One Wheel riders R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Dz2 skrev:Jag har ett Stage 6 Pro Replica som jag säljer (nyskick)
Säljer eftersom jag är ute efter ett ännu mera högvarvigt rör till en värre set-up. Det är i nyskick bara lite smutsigt kanske, kan skicka bild
Vill ha 1000kr för det.
Mycket bra drag i toppen kan jag säga Perfekt om du vill ha hög toppfart och bra axx "till toppen"
okej, aa får se har inte bestämt vilket rör jag vill ha;D
Kan annars rekomendera Yasuni R , I det är det riktigt mycket kräm i.
Funkar till 50cc, men funka "super" till 70cc sport/midrace.
Om du vill ha värre finns ju C16 och uppåt.. Men det kostar men än 2000:- Yasuni ska kosta ungefär lika mkt som Stage 6 Pro har jag för mig.
~OWR~ One Wheel riders R.I.P DooD
Kolla mina projekt!
Dz2 skrev:Kan annars rekomendera Yasuni R , I det är det riktigt mycket kräm i.
Funkar till 50cc, men funka "super" till 70cc sport/midrace.
Om du vill ha värre finns ju C16 och uppåt.. Men det kostar men än 2000:- Yasuni ska kosta ungefär lika mkt som Stage 6 Pro har jag för mig.
okej=) jo jag har med hört att yasuni r ska dra på rätt bra;D har inte varit så insatt i scootrar så vet inte så mycket. men om yasunis rör motsvarar deras rör till crossmodellerna (carerra r1,r2,r3) så är det ju riktigt bra drag
lol myttare kanske 75km/h
Zx är ju fanimej de sämsta skit rör som finns på marknaden
Lazer x pro
Hebo new performer
dessa rör ger mer effekt än ett sketet zx
Kallar du mig för mytoman? Är du avundsjuk över att min går bättre än din elr vad är ditt problem? Jag och en kompis (på mc) som mätte upp vad min gick i och då hade jag bara zx och tagit bort variator ring. Hastigheten han fick de till var 89 km/h !!
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information