Ja det blir stor skillnad med större förgasare.kfredriksson skrev:du skulle ju köra på orginal förgasaren ?:)Nutbreaker skrev:japp de är värt, den kommer gå mycket bättrekfredriksson skrev: Går gör det, men får den tillräckligt med bensinflöde ?
Är det värt att köpa 17.5 mm förgasare och sätta på?
ja vet, jag hade inte pengar till de och min pappa tyckte att jag redan hade köpt tillräckligt med trim xDkfredriksson skrev:du skulle ju köra på orginal förgasaren ?:)Nutbreaker skrev:japp de är värt, den kommer gå mycket bättrekfredriksson skrev: Går gör det, men får den tillräckligt med bensinflöde ?
Är det värt att köpa 17.5 mm förgasare och sätta på?
DiNozzan kör 17,5 i sin stunthoj och måste byta upp till 19 i sin!TechnoMen skrev:Nej för om han ska stunta är 17,5 bättre för det är mer bottendrag i..AxxxeL skrev:köp 19mm om du ska byta upp dig, 17.5 är bara ett onödigt mellansteg mellan orginal och trimförgasare
Varför skulle den få bättre bottendrag med mindre soppa? Isåfall kan han likaväl ha kvar sin org. förgasare, aight?TechnoMen skrev:Nej för om han ska stunta är 17,5 bättre för det är mer bottendrag i..AxxxeL skrev:köp 19mm om du ska byta upp dig, 17.5 är bara ett onödigt mellansteg mellan orginal och trimförgasare