Hjälp!!

Här samlar vi alla arkiverade trådar fram till april 2011.
Användarens profilbild
Riejurider
Svårstartad skrothög

Hjälp!!

Inlägg av Riejurider »

Jag fick mitt nya yasuni R1 igår och de går som fan på 1,2,3,4 men sen när man ska upp till 5an och 6an är den as seg de liksom böhhhhh låter den och i nerförsbake kmr jag knappt upp i varv heller är de nån som vet vad de kan va för problem de kan inte vara förgasar inställningar för provat med de mesta förutom att höja nålen och jag tog bort 2 pluggar från röret när de kom hem.Jag vill att moppen ska gå bra snart så väldigt tacksam för alla svar!
R.I.P DooD
Användarens profilbild
Riejurider
Svårstartad skrothög

Inlägg av Riejurider »

nån måste ju veta:*O
R.I.P DooD
Användarens profilbild
KoNG
F.D Moderator

Inlägg av KoNG »

Rör absolut inte nålen, dra tillbaka den som den var från början, sen så kanske du ska se över vad du har fött munstycke ;)
LUGNARAAAJ

Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information

EVO-Projekt
http://www.twostrokerider.se/forum/view ... hp?t=34937
Användarens profilbild
Riejurider
Svårstartad skrothög

Inlägg av Riejurider »

Ok men jag hade 85 i munstyckes storlek när jag hade urpluggad och sportluft filter och nu med de nya röret så satte jag i 100 och jag har provat massa munstycken :O men ingen förändring jag har provat med 75 munstycke tillochmed men den går likadant hela tiden jag fattar inte vad problemet är :S
R.I.P DooD
Låst