Tror mer att han menade lägga ihop en varukorg som du ska beställa. Sen montera självVictor1996 skrev:Vill bygga den själv så man lär sig lite:P +att det kan vara kul och göra ett projekt här på tsr. Tack för svar2stroke skrev:Ska du ha en schysst setup och allt helt nytt så räkna med 7-15k, pma mig så kan jag lägga ihop en schysst motor åt dig
Jaha -.-Jetforce_Dahlin skrev:Tror mer att han menade lägga ihop en varukorg som du ska beställa. Sen montera självVictor1996 skrev:Vill bygga den själv så man lär sig lite:P +att det kan vara kul och göra ett projekt här på tsr. Tack för svar2stroke skrev:Ska du ha en schysst setup och allt helt nytt så räkna med 7-15k, pma mig så kan jag lägga ihop en schysst motor åt dig
Det blir inte skit om du får hjälp av honomVictor1996 skrev:Jaha -.-Jetforce_Dahlin skrev:Tror mer att han menade lägga ihop en varukorg som du ska beställa. Sen montera självVictor1996 skrev: Vill bygga den själv så man lär sig lite:P +att det kan vara kul och göra ett projekt här på tsr. Tack för svar
Vore rätt snällt^ ingen skit som sagt men behöver ju inte vara det dyraste
Slängde iväg ett pm till hanJetforce_Dahlin skrev:Det blir inte skit om du får hjälp av honomVictor1996 skrev:Jaha -.-Jetforce_Dahlin skrev: Tror mer att han menade lägga ihop en varukorg som du ska beställa. Sen montera själv
Vore rätt snällt^ ingen skit som sagt men behöver ju inte vara det dyraste
http://twostroke.se/product.asp?product=1053Victor1996 skrev:Hej, jag har en aerox som jag vill laga men vill veta vad det kostar och om jag har glömt nåt jag behöver.
Jag har ram, motorblock, däck på fälg, styre, membran
Resten har gått sönder så nu undrar jag om jag har glömt något?
Allt ska vara bra grejer så ni vet sen när jag vill veta ungefär pris
Vev ska hålla för en bra 70cc
Cylinder 70cc
Kolv
Variator
Koppling
Rem
Vattenpump
Tändning
Förgasare 19-28mm beror på setup
Har jag glömt något?
Var en som sa att det var billigare att göra typ race moppe ist, stämmer det??
Vad tror ni priset kan landa på om man ska ha bra delar men ändå inte för mycket pengar
har just nu 3 kr på rummet och 2 i fickan så får börja spara om det inte blir allt för dyrt:P
Bild har ni i mitt galleri eller titta på min profilbild.
Tack på förhand