Tja! Jag behöver hjälp med att komma på någon ursäkt för att vara hemma i morgon från skolan. Vill verkligen inte dit de blir en riktigt seg måndag. Vi ska på teater sen ska vi ha lucia träning från 12.00 till klockan halv 4 och orkar verkligen inte de.
Jag brukar jämt köra med att jag har ont i magen och skiter hela tiden men de håller inte längre.
Jag vill inte ha nå skit svar som gå bara till skolan eller något.
Lägg eran onödiga kommentar någon annanstans då
Ändrade rubrik alla kan dela med sig hit bra ursäkteer // Victorh
Patog: straffas ? .......fan ingen som vågar kaxa med mig
Kanske lite sent å säga nu men.
Till päronen säger du bara att du börjar sent .
Å så ringer du och sjukanmäler dig;) frågar dom varför du ringer så säg att dom inte hann eller liknande
YamahaFille skrev:Äter man tandkräm så ska man tydligen få feber! Testa vetja!!
Äter man tilräckligt mkt så kan man dö också, men testa du!
Hörde om nån som drog en tandkrämstub på en knäckemacka, 10 år senare hatade han fortfarande å borsta tänderna
Är det inte långt till skolan så kan du gå dit, säga att du mår illa så folk tror du har vinterkräksjukan eller nått och får gå hem. Hemma säger du att du spydde i skolan
Haha när jag gick i högstadiet fick jag tid hos skolsyster osv för jag fejka sjuk så mkt. Mamma trodde typ det va nått seriöst fel på mig
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Moppepojk.WB skrev: kan mycke väl stämma , jag har hört att om man dränker en tampong eller annat tyg förmål och lägger den i armhålan så blir man packad :S
nejnejnejnejnej i röven är de den ska upp!
nej nej det är bara tjejer dom lägger den i *fult ord* så blir dom svinfulla direkt
jag har testat vodka i min armhåla några gånger och det funkar inte bara fjortisar osv som tror dom blir fulla
D3nnis skrev:
nejnejnejnejnej i röven är de den ska upp!
nej nej det är bara tjejer dom lägger den i *fult ord* så blir dom svinfulla direkt
jag har testat vodka i min armhåla några gånger och det funkar inte bara fjortisar osv som tror dom blir fulla
haha. När min kompis farsa var liten hade de 2 flaskor vatten och sa att de va sprit och swedan gav dom de till 2st som gick i hans klass och dom drack vatten och blev packad XD XD XD XD
Victorh skrev:haha men varför inte bara gnugga feber termometarn mot tröjjan tills den visar 37-38 ?
Det funkar inte, har testat Iaf på våran som man tar i örat med, har man rövtermometer kanske det går bra
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten