Fan händer med världen?

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.

Moderatorer: Speedway, MrAndersson, TheAndersson, CaToXXo

Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Fan händer med världen?

Inlägg av GileraIce04 »

Som topicen lyder.

Igår när det var madison(disco) så var ett par grabbar (4st) på väg hem..

Gick helt vanligt, så helt plötsligt så kommer det 4 bilar och stannar framför dem. kommer ut 20st invandrare, 2 blev nerslanga och 2 han springa ifrån, den ena av dem fick flera slag/sparkar i huvudet.. Han som fick slag/sparkar i huvudet var tvungen att åka in till sjukhuset.

Asså va fan? Man blir ju så jävla förbannad!

Så mitt råd är om klockan är 3-5 gå aldrig själv där det är mörkt! Gå vid ljusen! Annars kan detta drabba er!

Ta hand om er grabbar!

Mvh gileraice04!
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

Fyfan va läskigt :S Vad som hänt med världen kan man allt undra....
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

Ja du.. kan fan knappt gå ut längre
Användarens profilbild
ThePowerDerbi
Derbi Crew
Inlägg: 508
Blev medlem: 21 juni 2011, 23:50
Ort: Inte för att skryta men Värmdö ;)

Inlägg av ThePowerDerbi »

Blir att rösta på SD i nästa val då :wink: (Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg :)
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

GileraIce04 skrev:Ja du.. kan fan knappt gå ut längre
Ta hand om dig när du går ute! Va försiktig nu! :)
Zer0x
Avstängd
Inlägg: 732
Blev medlem: 20 november 2010, 14:42

Inlägg av Zer0x »

det är därför man ska rösta på SD.
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

Roxxen96 skrev:
GileraIce04 skrev:Ja du.. kan fan knappt gå ut längre
Ta hand om dig när du går ute! Va försiktig nu! :)
Tack! Härligt o höra sånt här från personer man inte känner!
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

onödig tråd.. :)
Bild
wille95
Kort stubin
Inlägg: 1724
Blev medlem: 17 augusti 2010, 20:43
Ort: berga

Inlägg av wille95 »

själv har man blivit knivhotad :oops:
så gå hem me kompisarna o sov över och gå hem dagen efter
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Vi är alldeles för snälla mot blattar som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.

Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
Senast redigerad av bensinskalle den 29 oktober 2011, 15:13, redigerad totalt 1 gånger.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

ThePowerDerbi skrev:Blir att rösta på SD i nästa val då :wink: (Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg :)
Varför skulle det vara ett skämt? Visst jag håller inte med SD's politik till 100% men en röst på dom kan få upp ögonen på större partier och framförallt svenska folket så dom inser problemet.
Bild

Jag är odödlig
wille95
Kort stubin
Inlägg: 1724
Blev medlem: 17 augusti 2010, 20:43
Ort: berga

Inlägg av wille95 »

bensinskalle skrev:Vi är alldeles för snälla mot blattar som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.

Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
amen
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.

Låser.
karlsson^ the one and only :D
Användarens profilbild
Roxxen96
F.D Crew
Inlägg: 3295
Blev medlem: 13 juni 2011, 18:25

Inlägg av Roxxen96 »

GileraIce04 skrev:
Roxxen96 skrev:
GileraIce04 skrev:Ja du.. kan fan knappt gå ut längre
Ta hand om dig när du går ute! Va försiktig nu! :)
Tack! Härligt o höra sånt här från personer man inte känner!

Alla på tsr ska ta hand om varann! Vi är ju ett gött gäng :D :lol:
Senast redigerad av Roxxen96 den 29 oktober 2011, 15:35, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Mura
King of the street
Inlägg: 2743
Blev medlem: 22 september 2008, 20:38
Ort: nyhamnsläge

Inlägg av Mura »

ktm_danielsson skrev:
ThePowerDerbi skrev:Blir att rösta på SD i nästa val då :wink: (Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg :)
Varför skulle det vara ett skämt? Visst jag håller inte med SD's politik till 100% men en röst på dom kan få upp ögonen på större partier och framförallt svenska folket så dom inser problemet.
SD gjorde så vi slipper betala 500kr varje termin för skolmaten :)
Bild
Användarens profilbild
P3kkl
Äckel pekkel
Inlägg: 821
Blev medlem: 19 januari 2011, 19:58
Ort: Herrljunga

Re: Fan händer med världen?

Inlägg av P3kkl »

GileraIce04 skrev:Som topicen lyder.

Igår när det var madison(disco) så var ett par grabbar (4st) på väg hem..

Gick helt vanligt, så helt plötsligt så kommer det 4 bilar och stannar framför dem. kommer ut 20st invandrare, 2 blev nerslanga och 2 han springa ifrån, den ena av dem fick flera slag/sparkar i huvudet.. Han som fick slag/sparkar i huvudet var tvungen att åka in till sjukhuset.

Asså va fan? Man blir ju så jävla förbannad!

Så mitt råd är om klockan är 3-5 gå aldrig själv där det är mörkt! Gå vid ljusen! Annars kan detta drabba er!

Ta hand om er grabbar!

Mvh gileraice04!
såg du när det hände? :P
Bild
---------------------------------------------------------------------------------
Mitt Drac projekt http://twostrokerider.se/forum/viewtopi ... 414#353414
Användarens profilbild
DEA!!
Hedersmedlem
Inlägg: 6937
Blev medlem: 13 juni 2008, 20:51

Inlägg av DEA!! »

aa det är ju hemskt att läsa..
Detta är ju såklart inte endast invandrare som gör, det ska vi ha i åtanke!

Oerhört omoget!
Därför ska man ha med sig en storväxt bonde!
Årets Styrelsemedlem 2013
GoldFinger
Elmoped
Inlägg: 37
Blev medlem: 10 juli 2011, 15:14

Inlägg av GoldFinger »

Nu kan det ju vara så att dom varit i bråk med dom tidigare och kanske till och med var dom som startade allt :wink:

Men ja, världen är såhär sne /
Användarens profilbild
gabbbyyy
Elmoped
Inlägg: 33
Blev medlem: 29 april 2011, 21:52

Inlägg av gabbbyyy »

ktm_danielsson skrev:
ThePowerDerbi skrev:Blir att rösta på SD i nästa val då :wink: (Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg :)
Varför skulle det vara ett skämt? Visst jag håller inte med SD's politik till 100% men en röst på dom kan få upp ögonen på större partier och framförallt svenska folket så dom inser problemet.
Helt rätt! asså om sverige demokraterna skulle få ta tag i mer av invadrar politiken skulle dom sätta mer press på dom som kom in!
Vaddå olaglig? mindre laglig skulle jag säga :)
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

ja, det finns en del skitstövlar i världen.

det är som med ciggaretter. man kan filtrera bort en del, men det blir ändå massa skit som klarar sig undan.
Användarens profilbild
yamaha2pwn
Eleganten ifrån vidderna
Inlägg: 2152
Blev medlem: 18 augusti 2009, 00:44
Ort: lyckeby

Inlägg av yamaha2pwn »

jag (jag är storväxt bonde) föredrar att ha 28ans blocknyckel i ärmen om man ska går ut^^

nej man ha själv kompisar som blivit påhoppade för de gått på mörka ställen så de gäller att passa sig. men går man i stora grupper så vågar de inte hopppa på en om de inte är 20 man mer...
if speed kills,then i must live forever :D

Feministens ideologi bottnar i att män är svin och
att kvinnor ska vara lika bra.

Problem med moppen? tveka inte att pma innan du startar ny tråd ;)
Zer0x
Avstängd
Inlägg: 732
Blev medlem: 20 november 2010, 14:42

Inlägg av Zer0x »

yamaha2pwn skrev:jag (jag är storväxt bonde) föredrar att ha 28ans blocknyckel i ärmen om man ska går ut^^

nej man ha själv kompisar som blivit påhoppade för de gått på mörka ställen så de gäller att passa sig. men går man i stora grupper så vågar de inte hopppa på en om de inte är 20 man mer...
det är bara det att dom brukar gå i enorma grupper, dom flesta är så förbannat fega att dom inte vågar gå ensamma.
Användarens profilbild
PK
#DVAJJ
Inlägg: 5337
Blev medlem: 5 september 2010, 07:45
Ort: Lidköping

Inlägg av PK »

själv är jag inte ute och ränner på nätterna.... håller mig till dagarna ;)

en kompis brorsor blev påhoppad nära mitt hem för typ 5 mån sen. han dog nästan av huggsår och den andra bara på armen.

det var i margeretelund (wannabe rosengård) och dom hade tydligen inte gjort något...
Användarens profilbild
Mattyyy
Thai-Taxi
Inlägg: 2470
Blev medlem: 18 augusti 2011, 16:43
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av Mattyyy »

bensinskalle skrev:Vi är alldeles för snälla mot blattar som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.

Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
Så jävla sant ge dom bara en chans missköter dom sig så kan dom dra hem igen
Zer0x
Avstängd
Inlägg: 732
Blev medlem: 20 november 2010, 14:42

Inlägg av Zer0x »

bensinskalle skrev:Vi är alldeles för snälla mot blattar som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.

Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
+1, annars kommer det inte dröja länge innan det ser ut som irak här, bilbomber överallt och raserade hus.
Användarens profilbild
Wilsonrunner
Elmoped
Inlägg: 129
Blev medlem: 4 mars 2011, 23:20

Inlägg av Wilsonrunner »

När jag såg rubriken så visste jag vad det hade med att göra, helt galet sjukt! Det har aldrig varit såhär i den här byn innan!:/
Användarens profilbild
ThePowerDerbi
Derbi Crew
Inlägg: 508
Blev medlem: 21 juni 2011, 23:50
Ort: Inte för att skryta men Värmdö ;)

Inlägg av ThePowerDerbi »

ktm_danielsson skrev:
ThePowerDerbi skrev:Blir att rösta på SD i nästa val då :wink: (Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg :)
Varför skulle det vara ett skämt? Visst jag håller inte med SD's politik till 100% men en röst på dom kan få upp ögonen på större partier och framförallt svenska folket så dom inser problemet.
Ibland kan vissa på forum ta illa upp om man skriver att man ska rösta på SD. Jag hade själv röstat på SD i förra valet om jag kunde. Pga. av alla problem i Sverige.
Användarens profilbild
ktm_danielsson
F.D Moderator
Inlägg: 3887
Blev medlem: 2 juni 2010, 20:30
Ort: Örebro
Kontakt:

Inlägg av ktm_danielsson »

ThePowerDerbi skrev:
ktm_danielsson skrev:
ThePowerDerbi skrev:Blir att rösta på SD i nästa val då :wink: (Ta det lugnt var ett skämt)
Men sånt här ska absolut inte få hända. Blir tyvärr bara mer och mer sånt :/
Ibland undrar man vart världen är på väg :)
Varför skulle det vara ett skämt? Visst jag håller inte med SD's politik till 100% men en röst på dom kan få upp ögonen på större partier och framförallt svenska folket så dom inser problemet.
Ibland kan vissa på forum ta illa upp om man skriver att man ska rösta på SD. Jag hade själv röstat på SD i förra valet om jag kunde. Pga. av alla problem i Sverige.
Se TSR som moppevärldens flashback, så länge du inte säger något direkt olagligt/personligt angrepp så får du säga vad du vill, tycker jag i alla fall och jag är ju Moderator så :)
Bild

Jag är odödlig
Fjönixegg
Elmoped
Inlägg: 63
Blev medlem: 6 oktober 2011, 20:13

Inlägg av Fjönixegg »

Typ ovanligt här i Södertälje osvosv..
19-åring som vart gruppvåldtagen utav 4 män tror jag det var, stod i LT iaf, LT är Södertäljes värdelösa vänsterblaska.

Jag själv höll på att torska moppen när jag skulle vända vid en jävla vändplan, kommer fem-sex blattar och breder ut sig när jag vänt, bara gasa och hoppas på det bästa.


Tycker det ska skärpas hur man får ett svenskt medborgarskap, regler om att identifiera "ungdomar" som påstår sig vara 14 år eller vad det nu är, då kan dom inte bli tvingade till att lämna fingeravtryck, därmed inte kopplas till andra brott i andra länder.

Aftonhoran skrev något om det, på bilden såg man män i 18 till 25 års åldern kanske som påstods vara barn, hade mera skäggväxt en farsan, visst de utvecklas fortare, men inte så att man ser ut som en vuxen man när man är 15 år.

Även brott och utvisning utav GM, samt familjen, skulle familjen påverkas ifall tex sonen gör ett brott att alla skulle bli utvisade så skulle sonen inte begå brott, eftersom han hade troligen fått stryk utav sin familj som vill göra gott för sig i landet.

Och ja, jag är rasist, flame on.. :)


Edit : Blev smått äcklad när du skrev "ta det lugnt var ett skämt" och sedan säger att du ska rösta på SD, visar bara hur ynkryggig du är och säger att folk kan ta illa upp, låt dom göra det, du kan inte tänka dig för andra hela tiden.
Det är så mesar skapas tbh..
Användarens profilbild
Erik96
Elmoped
Inlägg: 141
Blev medlem: 11 juni 2011, 14:24

Inlägg av Erik96 »

bensinskalle skrev:Vi är alldeles för snälla mot blattar som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.

Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
Helt rätt!
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

Wilsonrunner skrev:När jag såg rubriken så visste jag vad det hade med att göra, helt galet sjukt! Det har aldrig varit såhär i den här byn innan!:/
Mmh håller med, Vår lila söta by.. ;o
Användarens profilbild
GileraIce04
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 537
Blev medlem: 31 december 2010, 17:02

Inlägg av GileraIce04 »

Zer0x skrev:
yamaha2pwn skrev:jag (jag är storväxt bonde) föredrar att ha 28ans blocknyckel i ärmen om man ska går ut^^

nej man ha själv kompisar som blivit påhoppade för de gått på mörka ställen så de gäller att passa sig. men går man i stora grupper så vågar de inte hopppa på en om de inte är 20 man mer...
det är bara det att dom brukar gå i enorma grupper, dom flesta är så förbannat fega att dom inte vågar gå ensamma.
Så jävla sant!
Vågar fan inte gå en mot en!
Användarens profilbild
JagHarEnDerbi
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 598
Blev medlem: 22 november 2009, 20:09

Inlägg av JagHarEnDerbi »

DEA!! skrev:aa det är ju hemskt att läsa..
Detta är ju såklart inte endast invandrare som gör, det ska vi ha i åtanke!

Oerhört omoget!
Därför ska man ha med sig en storväxt bonde!
Önsketänkande från din sida?
Användarens profilbild
DiNozzan
King of the street
Inlägg: 2097
Blev medlem: 17 november 2010, 21:07
Ort: Växjö
Kontakt:

Inlägg av DiNozzan »

bensinskalle skrev:Vi är alldeles för snälla mot blattar som inte kan sköta sig helt enkelt (Y). Kasta ut slöddret så fort de gör minsta lilla misstag, då har de förbrukat sin chans helt enkelt.

Nej jag är inte rasse och drar inte alla över en kant, hatar bara alla turkungar som förstör för samhället.
Jag har träffat två goa invandrare i hela mitt liv, och gissa om det är många andra som man har träffat på genom åren...

Så jag fattar precis vad du menar!
Användarens profilbild
Benjaa14
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 418
Blev medlem: 30 september 2011, 13:55
Ort: Däär

Inlägg av Benjaa14 »

Zer0x skrev:det är därför man ska rösta på SD.
Rasist
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Inlägg: 2327
Blev medlem: 22 november 2010, 07:54
Ort: Torslanda
Kontakt:

Inlägg av Danne »

...
Senast redigerad av Danne den 29 oktober 2011, 20:36, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar