HasSse666 skrev:Tack för ditt inlägg rkan
Det kommer att bli en "stugmoppe" som jag kommer att leka lite med
Vilken annan cylinder skulle lira med BRK röret tror du?
brk är ju ett hyper rör, så nån midrace erl hyper cylinder skulle lira grymt bra.
du kan ju ta reda på durationerna på röret o sen söka på en cylinder som passar bäst till det röret
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
HasSse666 skrev:Tack för ditt inlägg rkan
Det kommer att bli en "stugmoppe" som jag kommer att leka lite med
Vilken annan cylinder skulle lira med BRK röret tror du?
Ingen fara kul o kunna hjälpa
Okej då skulle jag nästa rekomendera att du köra på barikiten och r2 röret istället för att gå upp till vassare cylinder. Men om du ändå ska göra det kan jag rekomendera Hebo manston replica 70cc, jag körde den på min rrx och kände att sp-röret inte var tillräckligt, så BRK45 röret skulle passa utmärkt till den, samt att den kommer hålla ganska bra. Om du ENDÅ inte är nöjd så kan jag rekomendera Hebo manston revolution 70cc, men då krävs mycket av den övriga setupen
bensinskalle skrev:
Eventuellt säkring som gått. Säkringen sitter på pluskabeln till batteriet. Kan du inte byta den är det läge att gå tillbaka till att spela wow och låta moppen vara ^^
Förgasare del 1 - Nytt Sportluftfilter och huvudmunstycke
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KjHQNQGlq84[/youtube] Klart!
Lite trevligare ljud
Lite rappare
Lite snabbare
TIPS - Klicka på bilden för att se mina youtubeklipp!
Effekt:
* Toppfarten höjdes markant!
* Toppfart ca 85 Km/H
Reflektion:
* Effekten kommer på höga varv
* Saknar effekten på riktigt låga varav
* Gäller att ha en aktiv körstil och växla ofta för att ha "rätt" varvtal
* Mycket ettrigt ljud vid gaspådrag det går inte längre undgå höra att den är trimmad
TIPS - Klicka på bilden för att se mina youtubeklipp!
Kommer du visa hur du sätter ihop elsystemet sen efter att du lackat ramen?
Tänkte lacka min ram också men elsystemet är det ända som hindrar mig då jag inte kan mer än grunderna inom el^^
SickRazer skrev:Kommer du visa hur du sätter ihop elsystemet sen efter att du lackat ramen?
Tänkte lacka min ram också men elsystemet är det ända som hindrar mig då jag inte kan mer än grunderna inom el^^
äsch fota allt du gör och sätt maskerings tejp på alla kablar och skriv vart dom går till
SickRazer skrev:Kommer du visa hur du sätter ihop elsystemet sen efter att du lackat ramen?
äsch fota allt du gör och sätt maskerings tejp på alla kablar och skriv vart dom går till
ah, men jag kommer faila ändå^^ Med kabeldragningen och allt, men jag får se