misstänker att det här är en som kommer försöka lura dig på pengar.
tänkte nämligen köpa en bromsskiva av honom för 850+frakt men när jag sa att han skulle skicka den via bussgods och mmsa sändningskvittot före jag flyttaröver pengar så fick jag inge svar nåmer. och nu när jag sökte på hans namn på fb och hitta.se så kom det inte upp nåt passande och telefon nummret finns inte registrerat på någon person alls.
rätta mig om någon känner honom men jag har mina misstankar :S
tänkte nämligen köpa en bromsskiva av honom för 850+frakt men när jag sa att han skulle skicka den via bussgods och mmsa sändningskvittot före jag flyttaröver pengar så fick jag inge svar nåmer. och nu när jag sökte på hans namn på fb och hitta.se så kom det inte upp nåt passande och telefon nummret finns inte registrerat på någon person alls.
OM hana skickar bussgods med postförskott så är det lungt, då betalar du när du har skivan i handen.
OM hana skickar bussgods med postförskott så är det lungt, då betalar du när du har skivan i handen.
försökte fråga honom efteråt när jag inte fick nå svar om han vill skicka så istället men som sagt har inte hört av honom sen dess.
ktm: känner du igen moppen eller namnet eller vad?
kevinspeedfight skrev:haha det där är ingen blåsare, känner snubben irl. han äger alla dom dära delarna
Han köpte ju speedfighten av Manne och skulle fixa till den igen, var ju lite att fixa på den, sen blev det ju aldrig klart. Så ja som kevin säger, jag tror också han har dom där delarna!