Problemet är i af att när den är i friläge o kopplingen i så varvar den satan men när man kör i väg går den prima ( skulle kunna va någon typ intällnings skruv som är i fel läge, (har kollat luftskruven)
Tacksam för svar

tjuv luft ...gilera04 skrev:tjena jag tvättade förgasarn och sen när jag skulle sätta tillbaxs den så blir de nå krångel med gas vajern vet inte om det kan vara att den är felspännd eller om det är i själva fästet där fjädern sitter o nålen.
Problemet är i af att när den är i friläge o kopplingen i så varvar den satan men när man kör i väg går den prima ( skulle kunna va någon typ intällnings skruv som är i fel läge, (har kollat luftskruven)
Tacksam för svar
vart skulle den dra in i så fall ? o jag blandar altid i hop men den får högre tongång ju lägre ut den är? men har ljusterat den o de hjälpte inte tror nog mer på gasvajernwillemedDERBIN skrev:tjuv luft ...gilera04 skrev:tjena jag tvättade förgasarn och sen när jag skulle sätta tillbaxs den så blir de nå krångel med gas vajern vet inte om det kan vara att den är felspännd eller om det är i själva fästet där fjädern sitter o nålen.
Tacksam för svar
?