Piaggio ciao

Allt övrigt snack om mopeder som inte faller in de övre kategorierna. Tips, lack mm
Användarens profilbild
Carllito
Varnad

Piaggio ciao

Inlägg av Carllito »

tjenixen!
tog mig tid att ta av motorn idag och kolla så att inget behövde byttas. så när jag hade satt på motorn så när jag börja springa så går inte motorn alltså kolven går inte upp och ner eller vad jag ska säga jag bara springer och inget händer. men remskivan och kopplingshustet snurrar men svänghjulet gör inte det och inte motorn heller. vad kan det vara för fel?
SNÄLLA HJÄLP :(
Användarens profilbild
a6lex
Svårstartad skrothög

Re: Piaggio ciao

Inlägg av a6lex »

Carllito skrev:tjenixen!
tog mig tid att ta av motorn idag och kolla så att inget behövde byttas. så när jag hade satt på motorn så när jag börja springa så går inte motorn alltså kolven går inte upp och ner eller vad jag ska säga jag bara springer och inget händer. men remskivan och kopplingshustet snurrar men svänghjulet gör inte det och inte motorn heller. vad kan det vara för fel?
Är ja helt ute o cyklar eller är det inte variator på Ciao?!
Pojkar växer inte, bara leksakerna som blir större
Användarens profilbild
xMattanx
Svårstartad skrothög

Inlägg av xMattanx »

Tror också det är variator på Ciao! hah xD
Derbi Senda sm xtreme -05

Gianelli 2t Enduro
Barikit 50 Racing
Användarens profilbild
Carllito
Varnad

Re: Piaggio ciao

Inlägg av Carllito »

a6lex skrev:
Carllito skrev:tjenixen!
Är ja helt ute o cyklar eller är det inte variator på Ciao?!
NEJ
Skriv svar