Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
Bättre kan du, när jag känner att jag har tillräckligt med bilder.Bergsten skrev:mobilbild...Tycker den är hyffsad iaf... Bättre bilder fixas i veckan!
När "stängs" möjligheten att skicka in sina bilder ktm?
Svar ja, om den kommer med får du väl se heheaerox1995 skrev:
okej, är denna bättre än den från sidan?
"Bättre bilder fixas i veckan"ktm_danielsson skrev:Bättre kan du, när jag känner att jag har tillräckligt med bilder.Bergsten skrev:mobilbild...Tycker den är hyffsad iaf... Bättre bilder fixas i veckan!
Kan nog ta upp emot 1 månad
Roxxen96 skrev:Vadå heldraget? Där får man köra om.
"* Bra kvalité på bilden, inga suddiga mobilbilder, snygg bakrund är stort plus."Fjönixägg skrev:Ha som en regel att det ska vara en vettig bakgrund på fordonet..
Skit tråkigt att se en moped i sämsta omgivningen, typ i ett trångt garage med prylar överalltoch att bilden inte ska vara så j*vla mörk att man inte kan se konturerna.. :p
Om den kommer med? vad är det som gör att den kanske inte kommer med? :Oktm_danielsson skrev:Bättre kan du, när jag känner att jag har tillräckligt med bilder.Bergsten skrev:mobilbild...Tycker den är hyffsad iaf... Bättre bilder fixas i veckan!
Kan nog ta upp emot 1 månad
men vafan , ja har ingen kamera pöjk .ktm_danielsson skrev:hahah värst vad du är nyfikenaerox1995 skrev:
Om den kommer med? vad är det som gör att den kanske inte kommer med? :O
Och Elias tyvärr är det inga halv-färdiga moppar eller svartvita bilder som åker med. Gå ut och plåta lite med dig nu!
Edit :Berggren-Tuning skrev:men vafan , ja har ingen kamera pöjk .ktm_danielsson skrev:hahah värst vad du är nyfikenaerox1995 skrev:
Om den kommer med? vad är det som gör att den kanske inte kommer med? :O
Och Elias tyvärr är det inga halv-färdiga moppar eller svartvita bilder som åker med. Gå ut och plåta lite med dig nu!
Varför inte svartvit?
Ditt bakdäck är inte det sånt däck så att när man burnar så blir det blå rök ?Berggren-Tuning skrev:Edit :Berggren-Tuning skrev:men vafan , ja har ingen kamera pöjk .ktm_danielsson skrev: hahah värst vad du är nyfiken
Varför inte svartvit?
Sista gången gilt!
Uploaded with ImageShack.us
Jo det är sånt däcksomlow skrev:Ditt bakdäck är inte det sånt däck så att när man burnar så blir det blå rök ?Berggren-Tuning skrev:Edit :Berggren-Tuning skrev: men vafan , ja har ingen kamera pöjk .
Varför inte svartvit?
Sista gången gilt!
Uploaded with ImageShack.usisånna fall om du skulle kunna få en kompis att fota så kan han ta kort när du burnar och så kommer det blå rök ?
dom är så jävla coolaBorn2Ride skrev:Jo det är sånt däcksomlow skrev:Ditt bakdäck är inte det sånt däck så att när man burnar så blir det blå rök ?isånna fall om du skulle kunna få en kompis att fota så kan han ta kort när du burnar och så kommer det blå rök ?
han har dock bytt ut det till ett svart nu.
haha det så passformen ärFelix616 skrev:somlow skrev:
Får man fråga varför du inte köper ett rör som passar din moppe ''riktigt''?de försämrar utseendet lite enligt mig
Ska jag vara ärlig så skulle ett pro replica varit bättresomlow skrev:haha det så passformen ärFelix616 skrev:somlow skrev:
Får man fråga varför du inte köper ett rör som passar din moppe ''riktigt''?de försämrar utseendet lite enligt mig
går inte att ändra på, det är så på alla speedfights som köper S6 PRO röret
bara är så går inte att ändra på och sen så är det tillverkat så för att ge optimal effekt, och sen så jobbar det röret bäst med min cylinder