Har ni frågor om mopeder eller fordon i helhet så tveka inte på att slänga iväg ett PM.
Om moddning så är det också bara att fråga på så hjälper jag er gärna med lite tipps och tricks!
jo har testat det men när jag har gjort de så blir de bra ett liten tag då man kör sen då man stänger av den ... sen när man startar så går den upp i varv i gen
men går det att trycka ner nålen mer ? jag blev lurad av min för den låg liksom uppepå hålet men gick inte att trycka i. annars är nog din nål för smal och utsliten? så den släpper in mycket bensin
jullenator skrev:men går det att trycka ner nålen mer ? jag blev lurad av min för den låg liksom uppepå hålet men gick inte att trycka i. annars är nog din nål för smal och utsliten? så den släpper in mycket bensin
okej så jag sak satsa att köpa en ny nål ? '
[/youtube]
Den kan dra tjuvluft ifrån Otäta slangar, dåliga packningar, ställen där det har blivit gängpaj på någon skruv så den inte håller ihop lika bra såna saker.
Fem Myror är fler än fyra elefanter
Swe2FX skrev:Om jag har förståt det rätt så börja den gå dåligt när moppen välte? :O
AndersoNN skrev:Vält den åt andra hållet o se om de blir bättre?!
moppepojk skrev:Haha! Hade samma fel på min skoter Men eftersom dom inte har nå växlar så for den iväg Blev lite bryd, man bara stog där och inte fata vad som hänt
moppepojk skrev:Haha! Hade samma fel på min skoter Men eftersom dom inte har nå växlar så for den iväg Blev lite bryd, man bara stog där och inte fata vad som hänt
vad har inte växlar ? :O
Hade samma fel på min skoter
Aha, vafan är det för tråd egentligen... Skaffa dig polare att prata ut dig på ist.
+1 Btw, De va trögt och gasa så jag skruva upp Locket på förgasarn och kolla sen när jag satte tillbaks de kom de inte i riktigt Så när jag drog igång for den iväg
Vi bönder kan, medans ni stadsbor vill! Så sluta klaga
Nålen, trotteln, gasvajern kan hamnat i kläm, tjuvluft, oftast något med förgasaren/gasvajern. Men trotteln ska också sitta i ett speciellt spår när du trycker ner den i förgasaren, kolla så att den sitter som den ska. Man brukar se typ ett sträck på sidan av hålet den ska ner i.
SickRazer skrev:Nålen, trotteln, gasvajern kan hamnat i kläm, tjuvluft, oftast något med förgasaren/gasvajern. Men trotteln ska också sitta i ett speciellt spår när du trycker ner den i förgasaren, kolla så att den sitter som den ska. Man brukar se typ ett sträck på sidan av hålet den ska ner i.
Edit;
Fixa rubriken
+1 Så var det för mig förut var gasvajern som hade hängt sig
SickRazer skrev:Nålen, trotteln, gasvajern kan hamnat i kläm, tjuvluft, oftast något med förgasaren/gasvajern. Men trotteln ska också sitta i ett speciellt spår när du trycker ner den i förgasaren, kolla så att den sitter som den ska. Man brukar se typ ett sträck på sidan av hålet den ska ner i.
Edit;
Fixa rubriken
+1 Så var det för mig förut var gasvajern som hade hängt sig