Klart man gör Brukar spela lite på min server som jag drog upp, men dock så har jag inte det bästa internet just nu så det laggar lite :/ Dock inte för mig Men det kommer nog bli lite bättre med 100mb/s som jag får till sommaren
KarlssoN^ skrev:Klart man gör Brukar spela lite på min server som jag drog upp, men dock så har jag inte det bästa internet just nu så det laggar lite :/ Dock inte för mig Men det kommer nog bli lite bättre med 100mb/s som jag får till sommaren
Nice jag har också 100mb/s med fiber kablar tankar filmer med 6mb/s
KarlssoN^ skrev:Klart man gör Brukar spela lite på min server som jag drog upp, men dock så har jag inte det bästa internet just nu så det laggar lite :/ Dock inte för mig Men det kommer nog bli lite bättre med 100mb/s som jag får till sommaren
Nice jag har också 100mb/s med fiber kablar tankar filmer med 6mb/s
Japp, fiber kabel här med, lite skillnad från 0.5mb --> 100Mb
Vad är det för ip till servern då?
Har typ aldrig uppe den just nu, eftersom jag formaterade om min dator så alla mods och allt försvann. Sedan är det inte roligt när det laggar, får lägga upp den när jag får fiber
körde gratisversionen med nåra kompisar förut, rätt kul faktiskt men inte så jag vill köpa full
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten