sant, orkar inte fixa med förgasaren, för den sitter mitt i allting mellan ramen! fuck itKarlssoN^ skrev:han sa faktist bara dra pluggen = inte gå upp i munstyckejacke MH enduro skrev:vad menar du nu? :O Menar du att kolven o veven kommer pajja? det tror inte jag....KarlssoN^ skrev:0km/h efter ett kolv och vev ras
gnäll inte om du får byta vev sen då.jacke MH enduro skrev:sant, orkar inte fixa med förgasaren, för den sitter mitt i allting mellan ramen! fuck itKarlssoN^ skrev:han sa faktist bara dra pluggen = inte gå upp i munstyckejacke MH enduro skrev: vad menar du nu? :O Menar du att kolven o veven kommer pajja? det tror inte jag....
jaja, jag tror inte den kommer gå sönder. tror heller inte att munstycket är ett måste utan mer om man vill/gå bättre. men tror mig, det är jobbit på minKarlssoN^ skrev:gnäll inte om du får byta vev sen då.jacke MH enduro skrev:sant, orkar inte fixa med förgasaren, för den sitter mitt i allting mellan ramen! fuck itKarlssoN^ skrev:han sa faktist bara dra pluggen = inte gå upp i munstycke
boost bottel membran strypning, ehm CDI strypning (dock så varvar den lite mer så jao några strl kanske )men finns det nåt trim då man inte behöver gå upp i munstycke?
lågvarvigt som saatenKarlssoN^ skrev:Det kan pajja eller inte, beror på hur original röret går, vet inte något om Mh typ
okej, tror jag bara kör på drev! går det bra med typ 12-53 på en orginalmoppe eller?KarlssoN^ skrev:inte om man byter drev men om man drar pluggen så skall du gå upp i munstyckejacke MH enduro skrev:karlsson, jag fattade inte va du skrev.
behöver man byta munstycke om man drevar om, samt drar pluggen?
kan nog bli förtungt om inte pluggen är dragenjacke MH enduro skrev:okej, tror jag bara kör på drev! går det bra med typ 12-53 på en orginalmoppe eller?KarlssoN^ skrev:inte om man byter drev men om man drar pluggen så skall du gå upp i munstyckejacke MH enduro skrev:karlsson, jag fattade inte va du skrev.
behöver man byta munstycke om man drevar om, samt drar pluggen?