Som rubriken säger "Hur får jag den starkare?" Jag kör en peugeot jetfoce c-tech -09. Tog bort v-brickan, nu gör den 75 plant och typ 50-55 uppför, hur ska jag göra för att få den starkare. Orginal är det 8g vikter men igår bytte jag till 5,5g för att testa då toppa den 70 plant men blev inte starkare i uppför :S Så jag bytte till 8g igen. Hur ska jag göra för att den ska bli starkare om jag inte ska byta vikter? Har planerat att plugga ur kröken snart, men den blir ju inte starkare då, bara rappare och snabbare. Snälla kom med seriösa svar, och tala om om jag har glömt någon fakta som ni kan behöva:P
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?
sätt på lättare vikter, men tyngre än 5,5 gram... 6,5-7 nånting kanske Borde göra lite iaf. Man brukar säga att lätta vikter ger bättre axx och tyngre vikter mer toppfart men rätt vikter är bäst i allt
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Tuta skrev:sätt på lättare vikter, men tyngre än 5,5 gram... 6,5-7 nånting kanske Borde göra lite iaf. Man brukar säga att lätta vikter ger bättre axx och tyngre vikter mer toppfart men rätt vikter är bäst i allt
Haha det var bra sagt det
Polis: Hur fort går den här mopeden då? Jetforce: Hur länge tänker du gasa?