Rabxorzz skrev:Kommer en till inatt
Med bättre spel och utan kommentarer!!! (:
nej!! minikev har ju rätt det bästa är kommentarerna xD
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
HAHHAHA Jag vill smeka dig mer Ebr jag addat dig så vi brukar köra private game med några polare kan invita
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
millegustafsson_ skrev:Fan Rab , du suger ju n*ger dase :O Tagen hela tiden , träna och lägg upp ny film
Men du har ju gullig engelska iaf
Kommer film inatt/imorrn
Ska vi se vem som suger dase då!
Eggi har inte fått något
jo men du måste accptera men det blir nog för ikväll å det är nationella imorgon men imorgon jag slutar kvart i 1 så är hemma vi ett aceptera steam inbjudan eller så lägger du till mig henke_ee
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
är ju nybörgare "
är ju nybörgare "
Man har ju fan inte en enda chans att kniva då typ
Alltså om man satsar på de ;D
haha nee men man måste jo kasta kniven ist
är ju nybörgare "
(och ni som säger att jag fuskar, tyvärr. allt är inspelat från intel's friday night live, med 2 domare bakom ryggen. alla klippen är från samma turnering.)
okej, jag är inte rak
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
lol CSS filmen han mötte ju skillade killar han och sen ser vi ju varför många väljer CS ist för CSS, hitboxen. AutoHS om man skjuter eller?
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
är ju nybörgare "