Min aerox startar inte när den är kall, kan kicka hur länge som helst utan att något händer. Jag måste ta av luftburken och hålla för, då startar den! Hur fixar jag det här?
Om du måste ta av luftburken och hållaför så den får mindre luft så borde du gå UPP någon storlek i mustycket så den får mer soppa.
Men om den funkat förr att starta med luftbox på så har nog kanske din automat-choke gått sönder, ta dej en titta på den.
Om du måste ta av luftburken och hållaför så den får mindre luft så borde du gå UPP någon storlek i mustycket så den får mer soppa.
Men om den funkat förr att starta med luftbox på så har nog kanske din automat-choke gått sönder, ta dej en titta på den.
Haha ojj, så kan det gå när man pratar i skype och skriver på samma gång. Srry^^
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Haha ojj, så kan det gå när man pratar i skype och skriver på samma gång. Srry^^
aaahh ljug
du kunde inte du bara gissa
haha nej skojja
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
Precis, bytt upp 5 storlekar i munstycke och prova.