Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!
Thorsken skrev:Bör inte krävas allt för mycket att få den på bakan.. sådär 30 häst? =P
om ramen är gjord i alu vilket jag hoppas på för annars skulle den bli astung så är det myket lättare. dock får absolut ingen sitta där fram och de skulle va lättare med manuell låda då man kan "koppla" upp. med automatlåda behövs garanterat mer än 30 hästar för att få upp den
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Thorsken skrev:Bör inte krävas allt för mycket att få den på bakan.. sådär 30 häst? =P
om ramen är gjord i alu vilket jag hoppas på för annars skulle den bli astung så är det myket lättare. dock får absolut ingen sitta där fram och de skulle va lättare med manuell låda då man kan "koppla" upp. med automatlåda behövs garanterat mer än 30 hästar för att få upp den
de lär krävas mer än 30 hk med manuell låda också ^^
ed tanke på längden på blir de en enorm vikt om man tänker på hävstångseffekten, blir som att lyfta flera 100 kg
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
jo, jag menade för båda. fast om man har manuell låda och säg 50 hästar på bakhjulet. om man då fuckovarvar på 1:an å tvärsläpper kopplingen så lär den ju lyufta ite iaf. sålänge inte däcket börjar spinna som ett as eller att kedjan smäller. iofs så är ju bakhjulet teoretiskt såfort framhjulet lättar från backen
ta och gör detta med en goldwine 1800+ motor xD x2 34mm fögs ect bör bli bakhjul isf.. men de lär inte bli länge med tanke på tyngdpunkten som sviktar på sådär 10 meters höjd... vill inte vara där öppe!
en 1800cc motor med 2st 34mm förgasare? huh den lär ju värmenypa flera ggr om. dessutom borde en så stor motor ha insprut om den inte är från tex 80 talet