Idag va jag på mediamarkt och skulle lämmna in min telefon på lagning för högtalarn va sprängd.
Men det va en liten spricka i skalet så han som stog där tog i å bröt i telefonen så den gicka helt av. Sen sa han att de inte gick på garanti att telefån hadde gått av men de va ju han som hädde av den .
Han vägrade ta på sig att de va han som hadde pajjat den så vad ska jag göra nu?
Driver du med oss???
Bröt han av din telefon och inte tog konsekvenserna av hans dumhet?
Såg någon annan detta, ta ett snack med varuhuschefen. Jag skulle aldrig gått därifrån utan att ha en ny mobil med mig ut, UTAN kostad,
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Du borde prata med hanns schääf(vet inte hur det stavas), och om inte han tror på dig så kan du väll be han kolla övervakningsbanden. Kanske blev med där
Fan va dålig stil Hoppas du får en ny annars får du klaga tills dom ger sig. Fattar inte att vissa personer jobbar i butiker för så otrevliga som en del är borde dom jobba nånstans där dom inte träffar folk.