v2 skrev:men satan vet ni nån som kan en 70 cc å länka orkar inte byta vev ...<3
Haha klart som fan bensinen går ner i vhuset kan ni inget lr?wertyuiopq skrev:den åker ner i vevhusetkallepalle skrev:så du menar att bensinen går ner i vevhuset eller vad?Derbi_senda00 skrev:ja? , de handlar ju om hur du kör och hur den är inställd osv iaf, veven smörjs också av tvåtakts oljan om du inte visste det ? ,
Hahah alla dom håller till orginal vevenwertyuiopq skrev:av dom 3 är det nog bara Airsalen som originalveven håller för.MarcusAndersson skrev:Airsal t6
Hebo 70 cc
Barakit 74 cc
Bra cyllar som du slipper byta vev
skulle inte köra originalveven till manston replican, blir på gränsen det och är en onödig risk. t6 funkar till originalvev men även där börjar det bli lite mycket, funkar helt klart men kör hyffsat lugnt. Till barikiten som är en vanlig sport funkar det fint att köra med originalvevMarcusAndersson skrev:Airsal t6
Hebo 70 cc
Barakit 74 cc
Bra cyllar som du slipper byta vev
Asså Barikiten är snabbast av dom 3 och mest högvarvig så den ska det också bytas på.chifen skrev:skulle inte köra originalveven till manston replican, blir på gränsen det och är en onödig risk. t6 funkar till originalvev men även där börjar det bli lite mycket, funkar helt klart men kör hyffsat lugnt. Till barikiten som är en vanlig sport funkar det fint att köra med originalvevMarcusAndersson skrev:Airsal t6
Hebo 70 cc
Barakit 74 cc
Bra cyllar som du slipper byta vev