[quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"][quote="aerox_killen95"][quote="llu1201"]Aerox -02
Airsal 50cc sport cylinder
Stage 6 pro replica rör
Dragen v-ring
3,5g vikter
Hårdare kopplingsfjädrar
Hårdare tryckfjäder
org förgasare
Hur fort ca?:)[/quote] Du ska nog kunna få upp den i 75

[/quote]
okej.. inte snabbare? bottnar mätaren ganska fort och hade uppe den i 90 enligt bilmätare[/quote] Tror inte du får upp den i 90 faktiskt,men köp en 70cc sportcylle, o större förgasare , då får du nog upp runt 90

Mvh

[/quote]Konstigt om jag mätat 90 då.. ska inte vara och kaxa nu men jag vet faktiskt bäst

[/quote] Hehe, okej, har du hört talas om glädjemätare? och bilens mätare behöver inte heller stämma korrekt. Men om du inte tror mig så kan du vänta på svar från andra också

Mvh

[/quote] jo men de är klart att du vet bäst som inte kört min moped

har du trimmat förut?[/quote] Hehe, ja jag har en beta rr som gör runt 85-90, och ska börja bygga hyper till vintern,sen så har jag massa kompisar som har midrace o hypermoppar som kan rätt mkt, så ja jag har lite erfarenhet av trimning
Mvh

[/quote] setup på din beta?[/quote] Plugg borta, katalysator, strypning i i början av kröken borta. Malossi membran. 105 munstycke:)
Mvh

[/quote] och då gör den 85-90 ?....[/quote] Ja. Har ganska bra vittnen då jag körde med kompis bak på bredvid en 90 väg,jag låg bredvid bilarna i samma fart o alla brukar typ köra några kilometer fortare än man får också. Så den går bara bra.[/quote] precis, min går bra med, du har tagit alla strypningar + ett malossi membran , jag har sport cylinder, rör, fjädrar och tryckfjäder, inga strypningar, och ändå ska du bråka över att min inte går 90?[/quote]Men asså om du inte tror mig vänta tills imorn då mer svarar,men för att få en aerox över 90 behövs antingen 70cc eller trimvariator. Jag tror du kommer få samma svar imorn men om du inte vill veta så ^^ tack för mig

Mvh

[/quote] ska skicka en film till dig sen

EDIT: jag sa inte att den gick ÖVER 90 heller, bara för att poängtera.[/quote] Nej du sa att den gör 90. Men din mope gör inte 90. face it. Men var nöjd o glad om du får upp den i 85:)
Mvh

[/quote] Haha fortsätt tro du, du är en sån som "vet" allt

Fråga min kusin, hans bror är exakt som du

[/quote] Asså sluta agera som en ***** p12a -.- Jag säger inte att jag vet allt ´´för att poängtera´´. Och du får gärna tro att din moppe går i 90

Men somsagt vänta tills imorn så får du mer svar.[/quote] Haha p12a ? okej jaja, fler kommer skriva som du jag vet det, men jag säger fortfarande att den går 90 för jag vet att den gör det

snälla svara inte på det här jag orkar inte med dig mer. Kan PMa dig sen när jag har en video där den gör 90