VIKTIGT Black Rider

Information om sajten, meddelanden från redaktionen m.m.
JohanG
Varnad
Inlägg: 431
Blev medlem: 15 maj 2008, 18:56

Inlägg av JohanG »

MarcusRRX det var för att bevisa att han sa en sak men sedan gjorde han samma sak.

Så jag tycker du skall knipa igen.. Du är också med han, d vill också få Anton diskad från tävlingen bara för han är smartare än er allihopa och fixar röster via kompisar och bdb och sånt. :) hah.a
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

JohanG skrev:MarcusRRX det var för att bevisa att han sa en sak men sedan gjorde han samma sak.

Så jag tycker du skall knipa igen.. Du är också med han, d vill också få Anton diskad från tävlingen bara för han är smartare än er allihopa och fixar röster via kompisar och bdb och sånt. :) hah.a

Jag vill få fuskarna diskade..

Inget annat jag kräver.
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
JohanG
Varnad
Inlägg: 431
Blev medlem: 15 maj 2008, 18:56

Inlägg av JohanG »

MarcusRRX skrev:
JohanG skrev:MarcusRRX det var för att bevisa att han sa en sak men sedan gjorde han samma sak.

Så jag tycker du skall knipa igen.. Du är också med han, d vill också få Anton diskad från tävlingen bara för han är smartare än er allihopa och fixar röster via kompisar och bdb och sånt. :) hah.a

Jag vill få fuskarna diskade..

Inget annat jag kräver.
Okej då vet vi det. Men du anklagar fel person. Anton fuskar INTE. Han har vänner som BRYR sig och som verkligen VILL att han skall vinna. Och för att han skall vinna så hjälper dom honom med att sprida det runt till sina kompisar osv osv.

Anton fuskar inte, så ge upp. Som han som gjorde tråden sa, jonas.. fuskare blir borttagna ... Är han bort tagen? NEJ. Så ..
Användarens profilbild
redbullrose
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 6 september 2008, 12:48
Ort: Norrköping

Inlägg av redbullrose »

JohanG skrev:
MarcusRRX skrev:
JohanG skrev:MarcusRRX det var för att bevisa att han sa en sak men sedan gjorde han samma sak.

Så jag tycker du skall knipa igen.. Du är också med han, d vill också få Anton diskad från tävlingen bara för han är smartare än er allihopa och fixar röster via kompisar och bdb och sånt. :) hah.a

Jag vill få fuskarna diskade..

Inget annat jag kräver.
Okej då vet vi det. Men du anklagar fel person. Anton fuskar INTE. Han har vänner som BRYR sig och som verkligen VILL att han skall vinna. Och för att han skall vinna så hjälper dom honom med att sprida det runt till sina kompisar osv osv.

Anton fuskar inte, så ge upp. Som han som gjorde tråden sa, jonas.. fuskare blir borttagna ... Är han bort tagen? NEJ. Så ..
Men precis som någon (mins ej vem) i den här tråden sa/klagade på, att de som diskas inte diskas nu. Eller har du kanske hört Jonas säga att den som fuskar åker ut direkt? Nej, tänkte nog det.
Och kom inte och säg att jag är avundsjuk, eftersom du i så fall bara gör bort dig själv!
JohanG
Varnad
Inlägg: 431
Blev medlem: 15 maj 2008, 18:56

Inlägg av JohanG »

redbullrose skrev:
JohanG skrev:
MarcusRRX skrev:
Jag vill få fuskarna diskade..

Inget annat jag kräver.
Okej då vet vi det. Men du anklagar fel person. Anton fuskar INTE. Han har vänner som BRYR sig och som verkligen VILL att han skall vinna. Och för att han skall vinna så hjälper dom honom med att sprida det runt till sina kompisar osv osv.

Anton fuskar inte, så ge upp. Som han som gjorde tråden sa, jonas.. fuskare blir borttagna ... Är han bort tagen? NEJ. Så ..
Men precis som någon (mins ej vem) i den här tråden sa/klagade på, att de som diskas inte diskas nu. Eller har du kanske hört Jonas säga att den som fuskar åker ut direkt? Nej, tänkte nog det.
Och kom inte och säg att jag är avundsjuk, eftersom du i så fall bara gör bort dig själv!
Gör jag bort mig själv? ^^ hahahah .. dagens
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

ursäkta språket, men hur jävla svårt e de å använda pm om ni ska bråka? tkr de snrat e dags å börja dela ut varningar här...
Användarens profilbild
redbullrose
Elmoped
Inlägg: 59
Blev medlem: 6 september 2008, 12:48
Ort: Norrköping

Inlägg av redbullrose »

JohanG skrev:
redbullrose skrev:
JohanG skrev: Okej då vet vi det. Men du anklagar fel person. Anton fuskar INTE. Han har vänner som BRYR sig och som verkligen VILL att han skall vinna. Och för att han skall vinna så hjälper dom honom med att sprida det runt till sina kompisar osv osv.

Anton fuskar inte, så ge upp. Som han som gjorde tråden sa, jonas.. fuskare blir borttagna ... Är han bort tagen? NEJ. Så ..
Men precis som någon (mins ej vem) i den här tråden sa/klagade på, att de som diskas inte diskas nu. Eller har du kanske hört Jonas säga att den som fuskar åker ut direkt? Nej, tänkte nog det.
Och kom inte och säg att jag är avundsjuk, eftersom du i så fall bara gör bort dig själv!
Gör jag bort mig själv? ^^ hahahah .. dagens
Det var inte mycket du hade att säga om det.
Uppenbarligen tror du att jag bara är avundsjuk på de som fuskar? I så fall kan du inte riktigt tänkt till, med tanke på att jag inte är med i Black Rider och då heller inte har någon anledning att vara avundsjuk. Vill bara att det ska va rättvist för de som trotts allt är med.
kallepalle skrev:ursäkta språket, men hur jävla svårt e de å använda pm om ni ska bråka? tkr de snrat e dags å börja dela ut varningar här...
Sorry, är klar här och har sagt mitt. Var bara tvungen att rätta en tidigare skribent :wink: Om det fortfarande är någon som tycker det är oklart kan ju pm:a mig.
Användarens profilbild
Jonas
Legenden
Inlägg: 1973
Blev medlem: 21 maj 2007, 13:33
Ort: Stockholm

Inlägg av Jonas »

Nu gör vi slag i saken!
Användarens profilbild
wildhorse
Kinaraket
Inlägg: 821
Blev medlem: 11 juli 2008, 23:30

Inlägg av wildhorse »

Jonas skrev:Nu gör vi slag i saken!
Skit bra! :D
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

Jonas skrev:Nu gör vi slag i saken!
8)
Nyxorzz
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Jonas skrev:Nu gör vi slag i saken!
va ? :roll:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 580
Blev medlem: 27 november 2007, 22:02

Inlägg av Bredmar »

Nu tycker jag att de börjar gå bättre för mig, Jag gör med olika konton till mina kompisar nu när ajg vet att jag får de! Jag har en "allierad" i Italien som sprider runt att folk ska rösta på mig i black rider :D. I utbyte så skriver jag till mina kompisar att mina kompisar ska rösta på han i italien! :D

Du funkar skit bra kolla bara på mina röster :)


Eftersom att Jonas har lovat att de personer som fuskar kommer att åka ut, så kommer jag inte längre att anklaga någon. Visst ser man tydliga fuskare, men nu när jag vet att man får göra en jäv*a massa reklam på hela internet så har ja börjat göra de med!

BTW. Bra gjort med Ip- begränsningarna! de går ju inte ens att rösta fler än 3 gånger såg jag idag när alla mina syskon skulle rösta. Trodde först de bara var påhitt :D
Senast redigerad av Bredmar den 5 november 2008, 19:59, redigerad totalt 1 gånger.
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Bredmar skrev:Nu tycker jag att de börjar gå bättre för mig, Jag gör med olika konton till mina kompisar nu när ajg vet att jag får de! Jag har en "allierad" i Italien som sprider runt att folk ska rösta på mig i black rider :D. I utbyte så skriver jag till mina kompisar att mina kompisar ska rösta på han i italien! :D

Du funkar skit bra kolla bara på mina röster :)
och jag har massa kina arbetare som röstar på mej. HELT SANNT ! fick typ 700 röster på några minuter bara i natt halv 5. :wink:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 580
Blev medlem: 27 november 2007, 22:02

Inlägg av Bredmar »

meanzick skrev:
Bredmar skrev:Nu tycker jag att de börjar gå bättre för mig, Jag gör med olika konton till mina kompisar nu när ajg vet att jag får de! Jag har en "allierad" i Italien som sprider runt att folk ska rösta på mig i black rider :D. I utbyte så skriver jag till mina kompisar att mina kompisar ska rösta på han i italien! :D

Du funkar skit bra kolla bara på mina röster :)
och jag har massa kina arbetare som röstar på mej. HELT SANNT ! fick typ 700 röster på några minuter bara i natt halv 5. :wink:


hahahaha fan va fett :D kan inte ja få några ? :P
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

men seriöst, den sög. Hade de vart sant hade han inte brytt sej ett skit om de. Bara blivit glad å skrattat för han lyckats luta en dum jävla svensk. Å varför skulle hans kompisar bry sig om att rösta när knappt sina egna gör de ? Länka gärna sidan där vi skulle rösta på han eller de du skulle sprida.
Tillhör mille!
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!
Inlägg: 10635
Blev medlem: 9 november 2007, 15:39

Inlägg av bensinskalle »

Men sluta wajna nu för fan :O

De är ju ren avundsjuka ja ser här.....

Ja menar, ja sitter inte o gnäller, jag sitter här med mina 3 röster om dagen eftersom inte ett as på tsr röstar på mig? grinar jag = nej...

Och är ni så trötta på fusk, "fuska" själva då.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

bensinskalle skrev:Men sluta wajna nu för fan :O

De är ju ren avundsjuka ja ser här.....

Ja menar, ja sitter inte o gnäller, jag sitter här med mina 3 röster om dagen eftersom inte ett as på tsr röstar på mig? grinar jag = nej...

Och är ni så trötta på fusk, "fuska" själva då.
de ska jag :wink:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Jag ger ett tips till redaktionen att INTE ha en sån här tävling igen XD
Bild
Användarens profilbild
MarcusAndersson
King of the street
Inlägg: 2699
Blev medlem: 18 maj 2008, 17:03
Ort: sjöbo
Kontakt:

Inlägg av MarcusAndersson »

Rabxorzz skrev:Jag ger ett tips till redaktionen att INTE ha en sån här tävling igen XD

Jag håller med ...

Dålig arrangerad xD
Bild
KLICKA PÅ BILDEN
swedma
Svårstartad skrothög
Inlägg: 174
Blev medlem: 17 maj 2007, 21:44

Inlägg av swedma »

Vi på redaktionen kommer att ta tag i det här så sluta vara oroliga, alla ni som inte tycker vi borde ha en sån här tävling igen kan maila mig så stryker jag ert bidrag till tävlingen per omgående- ni skall inte vara med på något ni anser vara skit!

//Master Dan
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

swedma skrev:Vi på redaktionen kommer att ta tag i det här så sluta vara oroliga, alla ni som inte tycker vi borde ha en sån här tävling igen kan maila mig så stryker jag ert bidrag till tävlingen per omgående- ni skall inte vara med på något ni anser vara skit!

//Master Dan
Men de jag menar att de blir sån här tjafs, de va ju inte lika mycket förra gången när de inte var lika många som hade varit på sidan så länge!
Det är grymt bra med tävlingar och sånt ofc!
Men de blir ju gnälligt när de är sånna här saker när de är enkelt att fuska osv, det är ju inte ert fel.

Nu när ni rensar kanske man får lite mer röster igen :) Polarna la av för jag inte hade en chans sa dom :(

-Over and Out-
Bild
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 580
Blev medlem: 27 november 2007, 22:02

Inlägg av Bredmar »

swedma skrev:Vi på redaktionen kommer att ta tag i det här så sluta vara oroliga, alla ni som inte tycker vi borde ha en sån här tävling igen kan maila mig så stryker jag ert bidrag till tävlingen per omgående- ni skall inte vara med på något ni anser vara skit!

//Master Dan
Även fast jag inte är 1:a så tycker jag att det är spännande å så, jag tycker att black-rider tävlingarna borde finnas kvar, men då borde istället vara förbjudet att diskutera tävlingarna i forumen.

Förästen ni som tror att vi i toppen fuskar? Vad baserar ni den teorin på? Bara för att jag får en hel del röster på några dagar betyder det inte att jag fuskar.

Förästen igen ;), om ni nu tror de ändå, så kan ni ju gärna förklara hur man gör det... Om ni nu vet att man kan fuska så borde ni ju veta hur man gör...

Förklara er, och visa upp grunden innan ni visar slutsaten i fortsättningen...
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
Moddad
F.D Moderator
Inlägg: 2952
Blev medlem: 25 maj 2008, 10:56
Ort: Umeå

Inlägg av Moddad »

Haha allierad i Italien, den var bra ;)
D3uzer
Elmoped
Inlägg: 3
Blev medlem: 22 oktober 2008, 21:59

Inlägg av D3uzer »

vadå självklart kan man ju ha 100 allierade itialienare som känner för att rösta på en 1 gång :D :lol:
Användarens profilbild
KinaPuffsen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 158
Blev medlem: 27 oktober 2008, 11:34
Ort: jönköping

Inlägg av KinaPuffsen »

denna blackrider tävlingen har ju stigit alla åt huvudet och själv är jag ju inte med eftersom jag inte har en chans mot alla andra.. :P men det är ju inte rätt att fuska i denna tävligen det är ju väldigt lågt om det nu är någon som fuskar har inte kollat det, men iaf när tsr ställer upp på att ha en sån här tävlig så borde det ju inte vara några som fuskar

tänkte också kan man inte se vilka som har röstat på dom som ligger i top-10 och kolla vilken ip den som röstade har och ip som kommer från kontot... och finns det då många röster som kommer från samma ip så fuskar ju den personen..? eller?
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem
Inlägg: 5739
Blev medlem: 23 mars 2008, 17:11

Inlägg av Riejumrx »

aldrig varit med om så mycket tjaffs kring en tävling... :lol:
Nyxorzz
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Inlägg: 5615
Blev medlem: 26 mars 2008, 20:21
Ort: Skövde
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

KinaPuffsen skrev:denna blackrider tävlingen har ju stigit alla åt huvudet och själv är jag ju inte med eftersom jag inte har en chans mot alla andra.. :P men det är ju inte rätt att fuska i denna tävligen det är ju väldigt lågt om det nu är någon som fuskar har inte kollat det, men iaf när tsr ställer upp på att ha en sån här tävlig så borde det ju inte vara några som fuskar

tänkte också kan man inte se vilka som har röstat på dom som ligger i top-10 och kolla vilken ip den som röstade har och ip som kommer från kontot... och finns det då många röster som kommer från samma ip så fuskar ju den personen..? eller?

Man får rösta 3 gånger per IP, mer går det inte!
Man måste byta IP eller skaffa proxy server för att kunna rösta mer då!
Bild
Användarens profilbild
Bredmar
Farsans gamla zündapp
Inlägg: 580
Blev medlem: 27 november 2007, 22:02

Inlägg av Bredmar »

Ja tycker vi lägger ner denna tråden nu. Alla är överens om att fuskare är dumma i huvudet som inte vågar vara ärliga. Visst är det tråkigt med sådant, men det är smällen man får ta i sådana här tävlingar. Jag vet att jag inte kommer vinna, men jag orkar inte whina över att jag inte ligger 1:a.

:!:
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Användarens profilbild
KinaPuffsen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 158
Blev medlem: 27 oktober 2008, 11:34
Ort: jönköping

Inlägg av KinaPuffsen »

Rabxorzz skrev:
KinaPuffsen skrev:denna blackrider tävlingen har ju stigit alla åt huvudet och själv är jag ju inte med eftersom jag inte har en chans mot alla andra.. :P men det är ju inte rätt att fuska i denna tävligen det är ju väldigt lågt om det nu är någon som fuskar har inte kollat det, men iaf när tsr ställer upp på att ha en sån här tävlig så borde det ju inte vara några som fuskar

tänkte också kan man inte se vilka som har röstat på dom som ligger i top-10 och kolla vilken ip den som röstade har och ip som kommer från kontot... och finns det då många röster som kommer från samma ip så fuskar ju den personen..? eller?

Man får rösta 3 gånger per IP, mer går det inte!
Man måste byta IP eller skaffa proxy server för att kunna rösta mer då!
men hur gör dom för att fuska då? typ sticker till en kompis och röstar?... eller nått?
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

Bredmar skrev:
swedma skrev:Vi på redaktionen kommer att ta tag i det här så sluta vara oroliga, alla ni som inte tycker vi borde ha en sån här tävling igen kan maila mig så stryker jag ert bidrag till tävlingen per omgående- ni skall inte vara med på något ni anser vara skit!

//Master Dan
Även fast jag inte är 1:a så tycker jag att det är spännande å så, jag tycker att black-rider tävlingarna borde finnas kvar, men då borde istället vara förbjudet att diskutera tävlingarna i forumen.

Förästen ni som tror att vi i toppen fuskar? Vad baserar ni den teorin på? Bara för att jag får en hel del röster på några dagar betyder det inte att jag fuskar.

Förästen igen ;), om ni nu tror de ändå, så kan ni ju gärna förklara hur man gör det... Om ni nu vet att man kan fuska så borde ni ju veta hur man gör...

Förklara er, och visa upp grunden innan ni visar slutsaten i fortsättningen...
man behöver inte fuska för att veta hur man gör. hört talas om wikipedia, forum m m ? Själv visste jag inte vad proxxy vad för ngt innan marcus nämnde de. klart som fan att man tar reda på det. Jag har fortfarande inte fått sidan dit du lovade att rösta på honom. Verkar inte de lite misstänksamt ?
Tillhör mille!
Tomaz
King of the street
Inlägg: 3621
Blev medlem: 5 oktober 2008, 19:14

Inlägg av Tomaz »

Om alla röstar på dem som spelar ÄRLIGT så kanske vi ärliga kan vinna ändå! och så får vi ju självklart hoppas på att fuskarna åker ut! MvH
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

DerbiSM skrev:Om alla röstar på dem som spelar ÄRLIGT så kanske vi ärliga kan vinna ändå! och så får vi ju självklart hoppas på att fuskarna åker ut! MvH
Då är det ett problem, det finns över 150 st att välja på. :wink:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Inlägg: 7860
Blev medlem: 2 oktober 2008, 14:48
Ort: Piteå, Öjebyn
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

DerbiSM skrev:Om alla röstar på dem som spelar ÄRLIGT så kanske vi ärliga kan vinna ändå! och så får vi ju självklart hoppas på att fuskarna åker ut! MvH

precis, har tänkt samma sak. att alla typ röstar 1 dag på marcus rrx å 1 dag på moddad å 1 dag på meanzick osv osv då borde vi väll komma om dom som fuskar??
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
KinaPuffsen
Svårstartad skrothög
Inlägg: 158
Blev medlem: 27 oktober 2008, 11:34
Ort: jönköping

Inlägg av KinaPuffsen »

DerbiSM skrev:Om alla röstar på dem som spelar ÄRLIGT så kanske vi ärliga kan vinna ändå! och så får vi ju självklart hoppas på att fuskarna åker ut! MvH
det får man ju hoppas annrs är det ju inget kul med denna tävligen... känns bara som tävligen har stigit alla åt huvudet helt galna är ni.. :P
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Inlägg: 7262
Blev medlem: 18 maj 2008, 12:25
Ort: Hemma hos Mille
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

kallepalle skrev:
DerbiSM skrev:Om alla röstar på dem som spelar ÄRLIGT så kanske vi ärliga kan vinna ändå! och så får vi ju självklart hoppas på att fuskarna åker ut! MvH

precis, har tänkt samma sak. att alla typ röstar 1 dag på marcus rrx å 1 dag på moddad å 1 dag på meanzick osv osv då borde vi väll komma om dom som fuskar??
låter som en bra idé men problemet är att allt folk e så egoistiskt så att dom tänker inte offra sina röster på ngn annan :lol: men jag är på om de bestäms så.
Tillhör mille!
Låst