köpa en munstyckesats? då har han antagligen att välja på när det gäller vikter..ReijuMrx skrev:köp en munstyckesats på startuning! så har du lite å välja på :wink:CPI_Aragon_50 skrev:förlåt att jag inte kan så mycket om trimmning, aa tack men på startuning står de 4-5g så jag tar 4.3 eller 4.5 ? :D
ja skrev fel, såg de efteråt...Wicktarr skrev:köpa en munstyckesats? då har han antagligen att välja på när det gäller vikter..ReijuMrx skrev:köp en munstyckesats på startuning! så har du lite å välja påCPI_Aragon_50 skrev:förlåt att jag inte kan så mycket om trimmning, aa tack men på startuning står de 4-5g så jag tar 4.3 eller 4.5 ?
Moddad skrev:Köp en sats med 3,5-4,5 eller nåtCPI_Aragon_50 skrev:jag är intresserad på hur jag vet, hur många gram ska jag gå ner då? har 4,5 g vikter på nu?
CPI_Aragon_50 skrev:jo jo, men HUR ska jag veta om just den vikten passar eller om jag ska ha tyngre eller lättare?
nej, men om du läser några rader längre ner så ser att att jag ursäktade mig för jag läste fel?wildhorse skrev:Var de det han frågade om eller?ReijuMrx skrev:köp en munstyckesats på startuning! så har du lite å välja påCPI_Aragon_50 skrev:förlåt att jag inte kan så mycket om trimmning, aa tack men på startuning står de 4-5g så jag tar 4.3 eller 4.5 ?
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...
Sendarn skrev:hihi rätta mej om ja har fel men är det inte mindre vikter om man vill ha mer axx? och större om man vill ha mer topspeed?
Bredmar skrev:Tror jag säkert, om vi nu ska skryta så kör du säkert runt med en trimmad Derbi, och jag kör runt med en trimmad BMW...