För er som är intresserad av hur det ser ut nu så köpte jag nytt däck från däckonline som jag
krängde på men sedan var tvungen att kränga av pga att det sprack vilket resulterade i att lacken vart
någorlunda förstörd.
Sen har jag även fått kåpor av filip, den var rätt gullig med dom. :wub:
ArvidsZon skrev:Lägger nu ner projeket på detta forum i och med att det inte verkar vara sevärt i erat perspektiv.
nej! följer ju men om intresset för projektet ska hållas uppe så krävs det att du är aktiv med projektet och ger många uppdates annars är det lätt att folk börjar tappa intresset för projektet tyvärr
ArvidsZon skrev:Lägger nu ner projeket på detta forum i och med att det inte verkar vara sevärt i erat perspektiv.
nej! följer ju men om intresset för projektet ska hållas uppe så krävs det att du är aktiv med projektet och ger många uppdates annars är det lätt att folk börjar tappa intresset för projektet tyvärr
De är ju så att jag inte har så pass stor inkomst att jag kan uppdatera varje dag som alla andra, där med så blir det större mellanrum mellan uppdateringarna.
De är ju så att jag inte har så pass stor inkomst att jag kan uppdatera varje dag som alla andra, där med så blir det större mellanrum mellan uppdateringarna.
man kan hålla liv i ett projekt utan och lägga ner speciellt mycket pengar, själv så har jag lagt ner ca 300kr på mitt projekt hitills så man kan göra mycket utan och behöva göra av med mängder med casch!
man kan hålla liv i ett projekt utan och lägga ner speciellt mycket pengar, själv så har jag lagt ner ca 300kr på mitt projekt hitills så man kan göra mycket utan och behöva göra av med mängder med casch!
Sen har jag mopeden hos min far och är bara där på helgerna så det segar också ner en del.
ArvidsZon skrev:De är ju så att jag inte har så pass stor inkomst att jag kan uppdatera varje dag som alla andra, där med så blir det större mellanrum mellan uppdateringarna.
Sen har jag mopeden hos min far och är bara där på helgerna så det segar också ner en del.
slider_jeppe skrev:tråkigt att höra de där med att lägga ner, men var kommer du ha projektet?
MoppeNet har jag förnärvarande alltid haft mina projekt sen tidigare.
Om ni har tur kanske jag kör en update nästa gång här också för att se hur det är med intresset för den.
Skulle vilja veta hur många som är intresserad av att se fler uppdateringar på min hoj på detta forum?
Jag kan väll iallafall för att liva upp tråden lite visa en bild på kvällens inköp.
ArvidsZon skrev:Skulle vilja veta hur många som är intresserad av att se fler uppdateringar på min hoj på detta forum?
Jag kan väll iallafall för att liva upp tråden lite visa en bild på kvällens inköp.
du får berätta va du tycker om den remskivan när du kört med den ett tag!
för har hört att den är skit av vissa +att den har ju ingen fläckt så vill se hur varmt det blir å liknande.
streamjr skrev:jag vill se uppdateringar kollar hela tiden men har inte kommenterat
slider_jeppe skrev:jag är jävligt sugen på att följa + plus att jag vill gärna se hur den blir på utsidan och kanske få lite insperation om små styling saker.
Ska försöka komma ihåg att även uppdatera här då några verkar vara intresserad iallafall.
potog skrev:du får berätta va du tycker om den remskivan när du kört med den ett tag!
för har hört att den är skit av vissa +att den har ju ingen fläckt så vill se hur varmt det blir å liknande.
Jag tror inte den är så farlig när det gäller kylning, i och med att kopplings klockan har flänsar som kyler.
potog skrev:Så jävla nice! ser fram imot slutet asså
Tack, det gör jag med.
Riejuman skrev:ser så jävla bra ut. fortsätt updatera
demmuus95 skrev:ja fortsätt uppdatera!
Tack, blir nog att uppdatera här då ni verkar intresserade.
det jag kan säga nu är att jag har portat blocket för OR kittet och startat
den, men måste ställa in kopplingen då man måste varva satan för att den
ska röra på sig.