rrxen skrev:
Ja, jag är väldigt impulsiv av mig, så fort jag kommer på något jag vill köpa eller nåt så vill jag göra det direkt!
Strypa av den skulle jag verkligen vilja göra men tror dels att jag inte får det och sen så vill jag inte riskera kortet för den delen! Men skulle vara riktigt kul att göra de!
Om man kör avstrypt och åker fast, är det samma som med trimmad moped då eller?
Okej, det var en bra bit härifrån! Tänkte ifall du bodde i närheten så vi kanske kunde ta en tur för du verkar vara en trevlig prick!

Som mig då, inte alltid det bästa ekonomsikt sätt
Du behöver inte be om lov, synd att ha en EXC och köra strypt(enligt mig), sen är risken liten att bli stoppad utav en polis som har behörighet för fordonet, om du håller igen med gasen i en stad så är det oftast lugnt även om den är ostrypt.
Slangar du, kör stoppies och varvar ur 1-3 så vill de gärna ta in dig och hojen, så sköt sig när du kör så slipper du oroa dig!

Är osäker på hur det ser ut, men du kör ett fordon du inte har behörighet till då ju, eftersom den kommer ha över 30 hästar.
Äsch, ta en långtur till mig vetja så ska jag visa dig den legendariska*host* Sling Bulten samt Bogen!
boomblaster skrev:observera även att de flesta (tror alla, dock inte säker) EXC 125or är reggade strypta på 4kw, så hojen kommer gå som en påse skit ..
Så du tror att alla hojar är strypta till 4 kW i verkligheten och inte på pappret bara för att klara buller- samt miljökraven?
Finns strypningar att köpa hos KTM-återförsäljare som stryper ner den till 10-11 kW