Fifan ja blev tagen av snuten i Natt
Ja fick en 1000 lapp i böter för att jag gjorde en liten sladd... Sen höll ja på o åka på olovlig körning + beslagtagen bil men ja lyckades lura poliserna lite + att dom var schyssta

:D
Så nu har poliserna ögonen på mig har dom dagt ^^
BASSE skrev:men nu skulle ja vilja veta om de finns några här som har byggt elelr har polare som byggt en a-traktor och vetvad kostnaden är att besikta den, de blir ju ingen vanlig besiktning, så de kan ju inte va billigt
De kostar max en 500 kr för att typbesikta

Det är faktiskt skitbilligt
fax110 skrev:hej jag undrar om nån vet hur många man får skjussa i en a traktor asså även om det inte finns säten till dom alla säger olika men i vanliga traktor lagen får man ta med hur många passagerare som hälst eftersom det räknas som last osv andra säger det som står i reggpapren gäller men andra säger polisen sagt annat :S
är nån som vet elr som kan ringa 144 14 och fråga åt mig ? har ingen telefon här
Enligt vägverket så får man åka så många som det står i registreringsbeviset, och det står alltid 1 passagerare där
Men enligt den riktiga lagen får man åka så många som det finns plats för, så länge man inte skymmer sikten för föraren

Så om du åker några fler om du har t.ex. soffa i epan så kommer inte polisen att säga något