Jag kan renovera AM6 motorer vev byten och sånt. Kan också säga att ifall ni vill ha saker portadade lr något sånt kan ni pma mig också för har inte så långt till markus kalleson karlsson så jag lämnar in dom åt er lr snacka rmed honom om det
jag skulle vilja ha en höjning till en Rieju mrx pro, e de någon som kan göra en så får du såklart betalt. kontakta mig på bmx_lule93@hotmail.com om du kan göra en så pratar vi mer där
jag kan svetsa allting från a-ö i alla sorts metaler inkl aluminium/rost fritt med mig,tig,gas och alla möjliga svetsar på pappas jobb (ett svets företag) men tror nog bara jag ta på mig större saker där jag kan tjäna lite pengar ^^
DerbiSM skrev:jag kan polera saker som är gjorda i aluminium åt er om ni inte orkar hahah, jag vet de är lätt men ändå
edit: då menar jag alltså att jag gör de med autosol bara så ni vet
OJ VAD SVÅRT DÅ
kanske inte så svårt, men om de är en ganska stor sak, som t.ex. en sving så kanske ni inte orkar slipa ner den och polera ! de är inte svårt, men kräver rätt mycket arbete för att få de bra ! och sen så är de ganska jobbigt att slipa ner en hel sving och sedan polera den ! därför tänkte jag erbjuda att jag kunde göra de åt er.
en liten del på crossen som behöver svetsas elr liknande, har spruckit alltså.. ska försöka fixa bild på den tills imorgon, men är det någon nära skövde som kan ordna det ganska billigt ?
asså det är en väldigt liten del som behövs svetsas kanske 2cm elr nått.
vet inte riktigt vad det är för matrial, men jag kolla med magnet om den fäste och det gjorde den, så det är alltså inte aluminium.
kan fixa undertailer till Derbi och andra mopeder, men om de inte är en Derbi så vill jag ha måtten, är de Derbi så har jag redan måtten . matrialet är då plexiglas
kolla min projekttråd om ni vill se hur de blir, men dem jag gör åt er kommer inte ha vita kanter som min har