Bara för att min Bugatti drar din PorscheRabxorzz skrev:Bredmar skrev:bara för att min bmw gör snabbare än din epavolvo_adde skrev: bara för min epa går snabbare än det
Bara för att min Porsche drar din bmw

Men det stämmer ju Marcus...MarcusAndersson skrev:Såg precis ett fuckoinlägg på tsr![]()
thule_92 skrev:Jag körde min aerox på v-power när den var helt oginal med vanlig soppa gjorde den 55 och med v-power så gjorde den nästan 65-70
Nej nej nej... Jag kör ju på diesel, inte hänt nått..Lite seg i starten baraBusungen1221 skrev:Inte ens på en hyper. Enligt mnf så ger det 0 eller minder på en 2t. Sen dessutom så förstör det motorn.
chifen skrev:ahahahahaha xD fan va fint det är att läsa, spec på den här sidan.. Seriöst, diesel?
Vad är det som enligt mnf ger 0? diesel eller v-power? Diesel försämrar givetvisinte konstigt.. Men v-power ger en ökning, inget särskillt alls på en originalmoped men på trimmat ger det lite ökning och mopeden kan ofta börja gå jämnare. Förstår man ju själv att det ger en effektökning när det är finare bränsle med högre oktantal
Oktanhöjare förstör motorn enligt mnf. I alla fall så var det värdelöst att köra på för att det tar sönder motorn samt att du inte tjänar någon speciellt effekt i den tråden där vi diskuterade om vilken sorts bränsle man ska lira på för bästa effekt.chifen skrev:ahahahahaha xD fan va fint det är att läsa, spec på den här sidan.. Seriöst, diesel?
Vad är det som enligt mnf ger 0? diesel eller v-power? Diesel försämrar givetvisinte konstigt.. Men v-power ger en ökning, inget särskillt alls på en originalmoped men på trimmat ger det lite ökning och mopeden kan ofta börja gå jämnare. Förstår man ju själv att det ger en effektökning när det är finare bränsle med högre oktantal
Håller med dig, spotta bara på "chifen"Busungen1221 skrev:Oktanhöjare förstör motorn enligt mnf. I alla fall så var det värdelöst att köra på för att det tar sönder motorn samt att du inte tjänar någon speciellt effekt i den tråden där vi diskuterade om vilken sorts bränsle man ska lira på för bästa effekt.chifen skrev:ahahahahaha xD fan va fint det är att läsa, spec på den här sidan.. Seriöst, diesel?
Bland annat så fanns: Metanol, Etanol, Olika bensiner och aspen 102 oktan med.
Samtidigt som vi pratade om olika blandningar mellan oktanhöjare och nitroblandningar.
Äntligen en som testat det =)Weckis skrev:Håller med dig, spotta bara på "chifen"Busungen1221 skrev:Oktanhöjare förstör motorn enligt mnf. I alla fall så var det värdelöst att köra på för att det tar sönder motorn samt att du inte tjänar någon speciellt effekt i den tråden där vi diskuterade om vilken sorts bränsle man ska lira på för bästa effekt.chifen skrev:ahahahahaha xD fan va fint det är att läsa, spec på den här sidan.. Seriöst, diesel?
Samtidigt som vi pratade om olika blandningar mellan oktanhöjare och nitroblandningar.![]()
![]()
Du verkar vara en riktig pöjk som kan din sak.
Okanhöjare kan man väl inte kalla diesel?? Eller jo, hade en dunk stående hos farfars farfar som jag hämtade innan jul, han sa att jag skulle ta och vaska runt det innan jag hälde det i tanken bara.. Kan räkna med att det var "krut" i den blandningen.
Tror du att diesel blir bättre ju längre den står???
Har ifs kört NOS oktanhöjare "104okt" på min aeroxhyper, men var tvungen att sluta använda det. Inte för att det skadade motorn, utan när jag hade hanskar på mig när jag gasade på så var det sånt jävla tryck i den så jag gled ur handskaran.
Flög av å hanskarana satt kvar på styret..
Chiefen!! Kom igen svara på detta du![]()
haha xD kung dethär ju. förstår att det blev så för dig, måste ju gå som fan med lite booster i soppan! men grejen är ju inte det att de blev för mycket effekt, utan du måste byta till sporthandskar som fastar på händerna, då går den fortare också! Då slipper du flyga av, been there, done that.Weckis skrev:Håller med dig, spotta bara på "chifen"Busungen1221 skrev:Oktanhöjare förstör motorn enligt mnf. I alla fall så var det värdelöst att köra på för att det tar sönder motorn samt att du inte tjänar någon speciellt effekt i den tråden där vi diskuterade om vilken sorts bränsle man ska lira på för bästa effekt.chifen skrev:ahahahahaha xD fan va fint det är att läsa, spec på den här sidan.. Seriöst, diesel?
Samtidigt som vi pratade om olika blandningar mellan oktanhöjare och nitroblandningar.![]()
![]()
Du verkar vara en riktig pöjk som kan din sak.
Okanhöjare kan man väl inte kalla diesel?? Eller jo, hade en dunk stående hos farfars farfar som jag hämtade innan jul, han sa att jag skulle ta och vaska runt det innan jag hälde det i tanken bara.. Kan räkna med att det var "krut" i den blandningen.
Tror du att diesel blir bättre ju längre den står???
Har ifs kört NOS oktanhöjare "104okt" på min aeroxhyper, men var tvungen att sluta använda det. Inte för att det skadade motorn, utan när jag hade hanskar på mig när jag gasade på så var det sånt jävla tryck i den så jag gled ur handskaran.
Flög av å hanskarana satt kvar på styret..
Chiefen!! Kom igen svara på detta du![]()
göttHenry skrev:HAHAHHAHAHHAHA, nu fick jag dagens garv iaf! =D
jofan, tänkte inte på det :O buntbanden kommer ju flyga åt helvete om du häller explorer/whiskey i tanken. Mycket ledsenWeckis skrev:Chifen!!!
Driver du med mig?? Jooo det måste du göra, elle??
Nä ska jag hälla i sprit?? Va fan blir det ännu mer drag då, får ju köpa en sadel med ryggstöd" chopperstuk" så man inte flyger av så lätt då... Passar det en Aerox månne?
Nä, löste det med buntband runt händerna, nu kan jag gasa som bara den.. Har nu åkt runt å runt med buntbanden i 8 timmar... Lär väl bli ett par timmar till innan jag får dieseltorsk å nån kan skära bort dom...
Busungen1221 skrev:Inte ens på en hyper. Enligt mnf så ger det 0 eller minder på en 2t. Sen dessutom så förstör det motorn.
Men vafan, du lyssnar ju inte! jag skrev ju en blandning utan whisky också, du måste ha i sköljmedel om du ska ha whisky annars blir det för hårt i cylindern och den skär... Du sa samma sak när du kom hem en morgon och jag stod i morgonrock med praktstånd och stekte ägg och bacon, sedan kom din morsa ut med världens ruffs med en vit sträng vid munnen... Det var inte som det såg ut!Weckis skrev:Helveteeee Chifen!!!!
Min farsa kommer att ringa dig, kan du luuugnt räkna med!!!
Vaddå funka?????? Det gjorde de ju inte, min moppe skar ju....
Farsan sa att om jag inte hade blandat i Whiskeyn så hade det funkat..
Jag litade på dig, glöm att jag kommer att lita på dina tips å råd ifortsättningen... Jag hoppas att ingen annan gör det heller.. Du hittar ju på för att jävlas.![]()
Och du Chifen... Mina farbröder var här när farsan tände till, dom kommer elda upp dig i din morsan gardiner med din blandning som du sa att skulle funka..![]()
kalla mej efterbliven men jag hoppas ni är ironiska?chifen skrev:Men vafan, du lyssnar ju inte! jag skrev ju en blandning utan whisky också, du måste ha i sköljmedel om du ska ha whisky annars blir det för hårt i cylindern och den skär... Du sa samma sak när du kom hem en morgon och jag stod i morgonrock med praktstånd och stekte ägg och bacon, sedan kom din morsa ut med världens ruffs med en vit sträng vid munnen... Det var inte som det såg ut!Weckis skrev:Helveteeee Chifen!!!!
Min farsa kommer att ringa dig, kan du luuugnt räkna med!!!
Vaddå funka?????? Det gjorde de ju inte, min moppe skar ju....
Farsan sa att om jag inte hade blandat i Whiskeyn så hade det funkat..
Jag litade på dig, glöm att jag kommer att lita på dina tips å råd ifortsättningen... Jag hoppas att ingen annan gör det heller.. Du hittar ju på för att jävlas.![]()
Och du Chifen... Mina farbröder var här när farsan tände till, dom kommer elda upp dig i din morsan gardiner med din blandning som du sa att skulle funka..![]()
men om den har skurit så kan du bara ta lite kemisk metall och laga med, sedan tar du flytspackel och slipa till efter det så kommer den funka igen.
precis som när jag släppte satsen i din mamma! Vad ska man göra mot dig då? Du är ju dum som ett jävla spån, du fattar ju inte hur man ska blanda! blandar man rätt går det skitbra ju! rätt åt dig att skiten din skar. Man skäms fan att du inte fattar någotWeckis skrev:Ironiska?????
Va fan ska du också hålla med den där chifen, hans farsa skulle släppt satsen i avloppet istället för i hans mamma....
Han sa att jag kunde blanda whiskey i dieseln på min moppe....
Gjorde det å den skar....
Jaja håll me han bara... Nästa gång lurar han dig, då ska jag hålla på han..