jävlar va detta kmr bli bra!

Persson97 skrev:el fucko draco!
jävlar va detta kmr bli bra!
Tack!! Att renovera upp denna moppe är som att försöka omvandla mög till diamonds, låter omöjligt men efter litta tid kan det bli glänsande rentTurbomannen skrev:Stor skillnad från början! Lycka till:)
Haha kan kanske bero på att jag lägger in updates när man minst anarPersson97 skrev:tror fan att jag missat endel..
men jävlar va fin den blir!
jobba jobba jobbaAkki skrev:Haha kan kanske bero på att jag lägger in updates när man minst anarPersson97 skrev:tror fan att jag missat endel..
men jävlar va fin den blir!
tack! Är som in i he**** sugen på att få i motorn och se den hel för en gångs skull
köpte biltemas gaffelolja, funkar perfektSNODDAS15 skrev:Vad använde du för olja vid bytet?nåt du vill informera om vid packbox bytet till en som aldrig gjort det
Var det racing elr standard?Akki skrev:köpte biltemas gaffelolja, funkar perfektSNODDAS15 skrev:Vad använde du för olja vid bytet?nåt du vill informera om vid packbox bytet till en som aldrig gjort det
Tänk på att det sitter två packboxar på vardera gaffel( SHOWA gafflar), den ena som inte är till lika stor nytta är den man ser och under den sitter den man oftast bara behöver byta om det läcker rejäla mängder olja
Ha rätt verktyg och ett gott tålamod, det hade inte jag men efter lite drastiska åtgärder gick det endå
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
SNODDAS15 skrev:Var det racing elr standard?Akki skrev:köpte biltemas gaffelolja, funkar perfektSNODDAS15 skrev:Vad använde du för olja vid bytet?nåt du vill informera om vid packbox bytet till en som aldrig gjort det
Tänk på att det sitter två packboxar på vardera gaffel( SHOWA gafflar), den ena som inte är till lika stor nytta är den man ser och under den sitter den man oftast bara behöver byta om det läcker rejäla mängder olja
Ha rätt verktyg och ett gott tålamod, det hade inte jag men efter lite drastiska åtgärder gick det endå
vilka verktyg var det du saknade?
Akki skrev:SNODDAS15 skrev:Var det racing elr standard?Akki skrev: köpte biltemas gaffelolja, funkar perfektTänk på att det sitter två packboxar på vardera gaffel( SHOWA gafflar), den ena som inte är till lika stor nytta är den man ser och under den sitter den man oftast bara behöver byta om det läcker rejäla mängder olja
vilka verktyg var det du saknade?
Modiga män kör på racingNär jag tänker efter saknade jag inga verktyg, du behöver bara standardverktyg som insex, tänger, mejslar och sånt smått o gott
Det du börjar med är att få loss gafflarna från styrkronan
Lossa insexen i botten av gaffeln
Skruva av locket längst upp
Häll ut gammal gaffelolja
Luft upp "pinnen" ur gaffeln
Skruva av insex skruven som hindrar gafflen att kunna delas
Ryck loss den kromade delen av gaffeln från den guldiga
Peta upp den "oviktiga" packboxen, gör det dock försiktigt så den inte skadas
Sen ser du en metallring, peta upp den med
Därfefter hittar du packboxen du vill byta, smäll upp skitet, i med den nya, fyll på olja and you're ready to go
Hoppas detta hjälper någorlunda <3
jack.lofgren skrev:Desto mer jag lär mig om tjejer, desto mer älskar jag min moppe!
Inga problem mannenSNODDAS15 skrev:Akki skrev:SNODDAS15 skrev: Var det racing elr standard?vilka verktyg var det du saknade?
Modiga män kör på racingNär jag tänker efter saknade jag inga verktyg, du behöver bara standardverktyg som insex, tänger, mejslar och sånt smått o gott
Det du börjar med är att få loss gafflarna från styrkronan
Lossa insexen i botten av gaffeln
Skruva av locket längst upp
Häll ut gammal gaffelolja
Luft upp "pinnen" ur gaffeln
Skruva av insex skruven som hindrar gafflen att kunna delas
Ryck loss den kromade delen av gaffeln från den guldiga
Peta upp den "oviktiga" packboxen, gör det dock försiktigt så den inte skadas
Sen ser du en metallring, peta upp den med
Därfefter hittar du packboxen du vill byta, smäll upp skitet, i med den nya, fyll på olja and you're ready to go
Hoppas detta hjälper någorlunda <3
KUNGLIGT <3 Tack
tackar! Tur man har en plåtslagare till grannePersson97 skrev:fan va pörrig undertail!
Tackar mannen!Jonsson98 skrev:Jävligt snyggt bakparti!
tack! Jag visst gör denLuddz skrev:Börjar ju se riktigt bra ut! Cateyen passade ju riktigt bra på tycker jag
Vad tror du om rrx sving då?Persson97 skrev:Skit i Derbi sving
Rrx blir nog bra, anledningen till att jag inte tycker att du ska ha Derbi sving är för att formen på den ser fuckad ut tillsammans med dracramAkki skrev:Vad tror du om rrx sving då?Persson97 skrev:Skit i Derbi sving![]()
Nah men får nog ta o köpa nya lager och bygga bättre distanser så löser det sig nog