FreZz skrev:ni vet att det inte var sverige eller svt som tog beslutet utan det var disney i USA och jag tror knappast dom vet våran kritiska pepparkake sitation
yes disney tog beslutet men det var frivilligt att använda den nya om jag fattat det rätt
FreZz skrev:ni vet att det inte var sverige eller svt som tog beslutet utan det var disney i USA och jag tror knappast dom vet våran kritiska pepparkake sitation
yes disney tog beslutet men det var frivilligt att använda den nya om jag fattat det rätt
aa men tydeligen så var det "bättre" kvalite det här året
aa men tydeligen så var det "bättre" kvalite det här året
derbiofc skrev:
Dock absolut inte MP, när det gäller försvaret är dom så jävliga att jag inte fattar nåt, fick dom bestämma skulle dom gå tillbaka till att ha riddare och hästar.
Fatzy skrev:Bra fråga...
Det går utför för Sverige nu.. SD kommer snart vara största partiet om det fortsätter såhär.
Går det utför för att SD kommer vara största partiet om det fortsätter såhär?
Det lär ta lite tid för dem att komma upp till ca 50 % men aja...
Menade inte så, menade att det går dåligt för Sverige och bra för SD.. (nu har jag satt mig i skiten, är sämst på att förklara...)
försklarar åt dig då
iom att svenskarna tror att det är invandrare/judar/svarta som gnäller och tycker detta är rasistiskt så kommer mycket mer folk rösta på sd då de har tröttnat på att sverige ändras
när det i själva verket inte har någonting med saken att göra.