Jag skulle kört på bugrider. Sen plexiglas på dom flesta sidor så man sitter inbyggd. Sen typ täta allting. Sen sätta en värmemaskin eller vad det är som man har till bilar över natten. Så bör det vara varmt ifall man inte har dörren öppen hela tiden.
Eller så sätter du in batteri om det inte redan finns nån slags generator eller batteri och har värmen inkopplad till den. Då blir det som en a-traktor fast billigare och roligare! :)
floydei skrev:Jag skulle kört på bugrider. Sen plexiglas på dom flesta sidor så man sitter inbyggd. Sen typ täta allting. Sen sätta en värmemaskin eller vad det är som man har till bilar över natten. Så bör det vara varmt ifall man inte har dörren öppen hela tiden.
Eller så sätter du in batteri om det inte redan finns nån slags generator eller batteri och har värmen inkopplad till den. Då blir det som en a-traktor fast billigare och roligare!
Ja, man kanske inte plastar in hela men iaf fram och taket och lite på sidan så de drar så lite som möjligt. Och sen så kom jag på att man kan köpa en sån här sätesvärmedyna för typ 200kr och använda när de är kallt. Så har man bara på sig varma kläder. Inte svårare än så.
Epa såklart! då menar jag en äkta epa och inte a-traktor,
Äkta har bara en låda med 1-2 men kan gå hur fortsom helst så du inte behöver ligga i 30, drar mindre än en med dubbla låder....