A-traktor vs Pgo Bugrider?

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR

A-traktor vs Pgo bugrider?

Bugrider
31
53%
A-traktor
28
47%

Antal röster: 59

Användarens profilbild
floydei
Varnad

Inlägg av floydei »

Jag skulle kört på bugrider. Sen plexiglas på dom flesta sidor så man sitter inbyggd. Sen typ täta allting. Sen sätta en värmemaskin eller vad det är som man har till bilar över natten. Så bör det vara varmt ifall man inte har dörren öppen hela tiden.
Eller så sätter du in batteri om det inte redan finns nån slags generator eller batteri och har värmen inkopplad till den. Då blir det som en a-traktor fast billigare och roligare! :)
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Älg »

floydei skrev:Jag skulle kört på bugrider. Sen plexiglas på dom flesta sidor så man sitter inbyggd. Sen typ täta allting. Sen sätta en värmemaskin eller vad det är som man har till bilar över natten. Så bör det vara varmt ifall man inte har dörren öppen hela tiden.
Eller så sätter du in batteri om det inte redan finns nån slags generator eller batteri och har värmen inkopplad till den. Då blir det som en a-traktor fast billigare och roligare! :)
Ja, man kanske inte plastar in hela men iaf fram och taket och lite på sidan så de drar så lite som möjligt. Och sen så kom jag på att man kan köpa en sån här sätesvärmedyna för typ 200kr och använda när de är kallt. Så har man bara på sig varma kläder. Inte svårare än så. :)
LaSlidur
Svårstartad skrothög

Inlägg av LaSlidur »

Epa såklart! då menar jag en äkta epa och inte a-traktor,
Äkta har bara en låda med 1-2 men kan gå hur fortsom helst så du inte behöver ligga i 30, drar mindre än en med dubbla låder....

Snyggare än buggrider
difaren
Ligga någon?

Inlägg av difaren »

PK skrev:Tralla är ju bättre på alla sätt ;)

kan man bygga en själv så kommer man undan på under 10k. det är grymmt kul att skruva och ströga :)
Aa under 10 000KR men tänk hur många timmar du lägger ner också...
Användarens profilbild
Älg
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Älg »

difaren skrev:
PK skrev:Tralla är ju bättre på alla sätt ;)

kan man bygga en själv så kommer man undan på under 10k. det är grymmt kul att skruva och ströga :)
Aa under 10 000KR men tänk hur många timmar du lägger ner också...
Precis. Jag skriver provet nästa vecka och jag vill ha något jag kan köra lite på snön med direkt :) Och på sommarn också såklart.
Skriv svar