moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Niklas Berntsson skrev:Hur mycket poäng sökte ni nior in med?
165
275 poäng.
Förresten, TuZx, härligt att du ska köpa 70 cc. Men btw, vilka idioter var det som klippte din cdi osv? Berätta lite mer?
tja roxxen jo vill ha lite mer fart jag vet inte vilka det var osv men jag hade ställt moppen på en cykel/moppe parkering och sen när jag kom tillbaks (kanske 6 timmar senare) så hade dom snått lampan,blinkers och klippt mina cdi kablar.dock så har jag ingen bild på hur dom klippte cdi kablarna men har på lampan sätt osv
Förresten, TuZx, härligt att du ska köpa 70 cc. Men btw, vilka idioter var det som klippte din cdi osv? Berätta lite mer?
tja roxxen jo vill ha lite mer fart jag vet inte vilka det var osv men jag hade ställt moppen på en cykel/moppe parkering och sen när jag kom tillbaks (kanske 6 timmar senare) så hade dom snått lampan,blinkers och klippt mina cdi kablar.dock så har jag ingen bild på hur dom klippte cdi kablarna men har på lampan sätt osv
Tjenare döööhh Jo jag förstår det, men 70 cc blir perfekt, de är ju inte helt fel. Fan va tråkigt att sådant händer, idioter finns det tyvärr gott om i denna värld, aja hoppas att du kan fixa dina problem som de åsamkade, och att de ger fan i de någon mer gång. Ser bra ut i övrigt, fin är den!
Tjenare döööhh Jo jag förstår det, men 70 cc blir perfekt, de är ju inte helt fel. Fan va tråkigt att sådant händer, idioter finns det tyvärr gott om i denna värld, aja hoppas att du kan fixa dina problem som de åsamkade, och att de ger fan i de någon mer gång. Ser bra ut i övrigt, fin är den!
aa ska bara hitta någon som e inte allt för dyr heller jo det finns kanske många idioter här.allt funkar inte min gamla blinkers som jag har testat (eller ja det funkar lite om man ligger runt 8000 varv) tack
tja tänkte skriva varför det inte ha blivit update på ett tag.jo min dator har pajjat så har ingen dator för tillfället + pengar brist men nästa vecka hoppas jag kan börja lacka delar och har hittat en gammal motor (bilder kommer ) som jag ska klyva för o lära mig vev o lager byte i motor innan jag gör det på min(kommer ta ett gammalt vev o lager för o träna .motorn funkar endå inte ) kommentera nu.blir roligare
moliki skrev:bara föra att man hänger på det här forumet så betyder det inte att man tänker sladda, drifta och leka runt med bilen man har som första bil.
Hah, sluta slicka polisen i arslet o kör upp något där istället.
Ta väck cylindern sen så frågar du lite smått förbannad: Hur fan kan jag köra när mopeden inte ens har en cylinder? Och bara så ni vet, så kör jag på polarens privata dragracing bana?
Vad ska dom göra? + Neka bara för fan, helt lagligt så länge du inte svurit någon ed. (Rätta mig om jag har fel).