Idag har man råkat ut för inte så kul sak men de hände inget som tur va
Tog moppen o körde en sväng, filmade så klart så man fick med 1 körning i allfall på halvgass i filmen, inte fullgass en med org staken, kommer in till Bollebygd, hihihi ser snuten, skoj säjer jag som kommer åkande, polisbilen hamnade inte på filmen för jag slängde ner moben o stängde av kameran o körde vidare, inget vidare o köra med 1 hand bara, polisen står vid korsningen, jag putrar förbi, poliserna glor lite lätt för den e ju inte målad o inga ljus, dom svänger o lägger sig bakom mig, hopp tängte jag nä nu skiter jag i de här hamnar bakom en bil, drar förbi bilen o in i centrum, ett varv runt centrum o sen till banken, plockar utt lite stålar

hoppar på åbäker drar 1 varv till o drar på lite i en backe o släpper gasen o moppen säjer bööööööööööööööööööööööööööööööööööööö o jag nääääääääääääää
Fick leda moppen hem
Trode inte kolven va paj o inte cylindren för lite komp fanns de
Plocka isär åbäket efter man rullat hem den, kollade först över reedsen men allt va bra, plocka bort toppen, hitta små små märken på den, kolvtoppen såg bra ut, ja ja tängte jag, rev loss avgasystemet o av med cylindern, mmmm kolven va bra o inte en repa i cylindern, hum vad kan de vara då börja känna där jag hade portat hål i blocket o laggat, vänster sidan kändes bra, men högersidan va ett hål, oppps ja ja då hade lagningen lossat, små surt, rev loss motorn o ficksade hållet i slippade de lent igen

monterade allt o panga ihop motorn o skruva den på plats, starta den o helt plötsligt va 160munstycke för lite, ja ja drog shock oppppp oppppppp sa motorn, vilken fart de blev
Så väntar man bara på att mina delar ska komma från NCP

sen kan man riva isär moppemotorn igen o porta klart