Ska inte vara några problem att köra 13 mil i ett sträck. Tänk bara på att som vissa redan har sagt att inte hålla full gas under längre perioder och verktyg kan vara bra att ha med sig om man vill vara på den säkra sidan. Lycka till!
amoreex skrev:När jag mätte upp hur långt jag kommer med min moppe så kmr jag cirka.. 20-22 mil på en tank, och den rymmer 5 Liter, och det har inte varit några "lugna mil" har varit mest fullgas :3
och de jag har är bara 70cc o 19 mm förgasare, o den dricker runt 0,2-0,25
amoreex skrev:När jag mätte upp hur långt jag kommer med min moppe så kmr jag cirka.. 20-22 mil på en tank, och den rymmer 5 Liter, och det har inte varit några "lugna mil" har varit mest fullgas :3
vad har du för munstycke?
Härlig bump Danne
1# funkar utmärkt med ett pm eller varför inte facebook?
2# han vet inte själv iom at det är jag som pillar med hans moppe men tror han ska ha 92 i den original
vad har du för munstycke?
Härlig bump Danne
1# funkar utmärkt med ett pm eller varför inte facebook?
2# han vet inte själv iom at det är jag som pillar med hans moppe men tror han ska ha 92 i den original
Tror att han frågade personen han citerade, om inte du nu pillar med amoreex moppe