yamahafilleyamaha2pwn skrev:bonde/raggare
yamaha dt50r-08
kommande suzuki sj413 a-traktor^^
Minns för bara nåra veckor sen, 3 "fjortis-tjejer" som gick i i 6an berättade för dom lite mindre "coola" tjejerna att dom blev så fulla på en cider dom hade lyckats köpa ut på ica. Även att dom hade däckat i ett dike.adddam skrev:yamahafilleyamaha2pwn skrev:bonde/raggare
yamaha dt50r-08
Bonde på hög nivå
Kör ju Yamaha dt, en klassiker (trimmat såklart )
Försöker hålla en normal profil och inte som en kåt p12a som blivit full på en burk cider 2,25%are!
HAHA nej då De var dom jag syfta påmen hoppas du inte tog illa up
Haha vilka dumma tjejer, men lite roligt att du äge sönder dom senktm_danielsson skrev:Minns för bara nåra veckor sen, 3 "fjortis-tjejer" som gick i i 6an berättade för dom lite mindre "coola" tjejerna att dom blev så fulla på en cider dom hade lyckats köpa ut på ica. Även att dom hade däckat i ett dike.adddam skrev:yamahafilleyamaha2pwn skrev:bonde/raggare
yamaha dt50r-08
Bonde på hög nivå
Kör ju Yamaha dt, en klassiker (trimmat såklart )
Försöker hålla en normal profil och inte som en kåt p12a som blivit full på en burk cider 2,25%are!
HAHA nej då De var dom jag syfta påmen hoppas du inte tog illa up
När jag sedan la en kommentar om att det är praktist taget omöjligt att bli full på en 0,2??? eller vad det är.
Ja då visste jag förstås ingenting![]()
NejdåDT är ju lite bondestämpel på, men blev lite orolig då jag har gjort allt i min makt för att få bort den från min
Finns ju en "före/efter" bild på min projekt tråd, lite skillnad...
?
Jo kunde fan inte låta bli att lägga mig i från vad jag hörde i korridorenadddam skrev:
Haha vilka dumma tjejer, men lite roligt att du äge sönder dom sen![]()
och din moppe har inte bonde stempel på sig tycker jag. tycker den är jävligt frech och kul med en moppe som inte är som alla andra
v-bild eller den jag nyss la upp i projekt trådenadddam skrev:hahaha hade skrattat ihjäl mig om jag var där. varför skryta om sånt![]()
föresten gillar din nya bild
Gillar båda men syftade på v- bildenktm_danielsson skrev:v-bild eller den jag nyss la upp i projekt trådenadddam skrev:hahaha hade skrattat ihjäl mig om jag var där. varför skryta om sånt![]()
föresten gillar din nya bild?
Angående v-bilden var jag trött på min darkdog bild, dock tror jag att många inte kommer känna igen mig utan den
Så får väll vara mr.mobbad_bortglömt_vardethansomhadedarkdog??_killen
Edit: Får göra en signatur om DTn så alla känner igen mig istället
Förstod nästan detadddam skrev:
Gillar båda men syftade på v- bildenoch försår att folk inte känner igen dig för tänkte nyss WTF vad hände med darkdog?
![]()
men kommer nog inte ta lång tid innan folk vant sig med din nya bilddu är ändå rätt så aktiv inom tsr
Hahaktm_danielsson skrev:Förstod nästan detadddam skrev:
Gillar båda men syftade på v- bildenoch försår att folk inte känner igen dig för tänkte nyss WTF vad hände med darkdog?
![]()
men kommer nog inte ta lång tid innan folk vant sig med din nya bilddu är ändå rätt så aktiv inom tsr
Jo håller på med spoiler nu ocksåladda nyss upp en men den blev.... låt oss säga, LITE för stor
Jo är jävligt aktiv på TSR
Fick rätt lite hjälp här i början när man va ny osv(ibland iaf), så försöker hjälpa andra o hålla trådar igång osv
Joadddam skrev: Hahaförstår tycker det är ganska drygt att de blir förstora skulle fixa åt en kompis förut men faila
och de är bra att du hjälper folk då det inte är alla som är så kuniga t.ex. jagmen är inte lika noob som jag var i början i alla fall
![]()
och lycka till med spoilern
okej det skulle vara nice detktm_danielsson skrev:Joadddam skrev: Hahaförstår tycker det är ganska drygt att de blir förstora skulle fixa åt en kompis förut men faila
och de är bra att du hjälper folk då det inte är alla som är så kuniga t.ex. jagmen är inte lika noob som jag var i början i alla fall
![]()
och lycka till med spoilernFår aldrig rätt format, vill ha bredare än högre, men går inte på imageshack
Jo fast kan mer om crossmoppar, suger på scootrar