Japp det var den 14:onde synd att jag inte hittade datumet antagligen den ända frågan jag faila på, tog hans födelsedatum 1947 + hur gammal han var (17) istället fatta hur idiot jag känner mig som faila på den enkla frågan men aja ett vg blir det nog iaf ... minst
antonocean skrev:Japp det var den 14:onde synd att jag inte hittade datumet antagligen den ända frågan jag faila på, tog hans födelsedatum 1947 + hur gammal han var (17) istället fatta hur idiot jag känner mig som faila på den enkla frågan men aja ett vg blir det nog iaf ... minst
Haha, jag tog 21 april =D trodde de va en "kugg" fråga XD
antonocean skrev:Japp det var den 14:onde synd att jag inte hittade datumet antagligen den ända frågan jag faila på, tog hans födelsedatum 1947 + hur gammal han var (17) istället fatta hur idiot jag känner mig som faila på den enkla frågan men aja ett vg blir det nog iaf ... minst
bluerider94 skrev:
fusk eller rättare sagt, orättvist att ni fick hur lång tid på er som hällst medans andra fick max 1,5 timme
Tror du att det är fusk eller? hade du sagt till innan hade du också kunnat få det...
faaaan dedära med bil stölden XD jag svarade också 15
provet var ju inte så speciellt svårt men man behövde ju hela tiden för att svara så bra som möjligt på frågorna ju men jag skrev den 14onde iaf, fattar inte varför endel skrev 15 när det stog dagen innan precis innan datumet
-TeddaN- skrev:Tror du att det är fusk eller? hade du sagt till innan hade du också kunnat få det...
faaaan dedära med bil stölden XD jag svarade också 15
Om ni får sitta hur länge ni vill teddan är de ju fusk? :O vi fick MAX 80min!
det är ju samma sak fast man tar det lungt, jag fick välja mellan att vara med dom andra eller detta, och man får ändå samma betyg, klart man tar det... sluta lipa nu
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
beckvall skrev:faaaan dedära med bil stölden XD jag svarade också 15
det är ju samma sak fast man tar det lungt, jag fick välja mellan att vara med dom andra eller detta, och man får ändå samma betyg, klart man tar det... sluta lipa nu
beckvall skrev:faaaan dedära med bil stölden XD jag svarade också 15
alla fick inte alls välja! Våran lärare sa vilka som skulle få göra det i grupp (amar och lukas) Annars hade ju alla gått till gruppen om man hade fått valt fattar du väl teddy!?
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
davjoh skrev:nu är det ju uppsatsen på torsdag, någon som vet något om den ?
Det handlar ju också om gränslandet, eller har jag fel ? och var det bara jag som tyckte att att förra årets svenska np var lättare ? :O
förra var sjukt mycket lättare.. och det sa våran lärare i svenska att alla andra på vår skola också hade tyckt.. asså andra lärare som vart med ett bra tag tyckte det här va det svåraste...
Vi fick förra årets nationella (samma som vi ska göra på torsdag(skriva) om nattliv som temat var då.. Det var fett lätt.. men hur fan ska man skriva om en novell om gränslandet? Det ända som är lättare är att det behöver inte utspela sig på natten
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
davjoh skrev:nu är det ju uppsatsen på torsdag, någon som vet något om den ?
Det handlar ju också om gränslandet, eller har jag fel ? och var det bara jag som tyckte att att förra årets svenska np var lättare ? :O
förra var sjukt mycket lättare.. och det sa våran lärare i svenska att alla andra på vår skola också hade tyckt.. asså andra lärare som vart med ett bra tag tyckte det här va det svåraste...
Vi fick förra årets nationella (samma som vi ska göra på torsdag(skriva) om nattliv som temat var då.. Det var fett lätt.. men hur fan ska man skriva om en novell om gränslandet? Det ända som är lättare är att det behöver inte utspela sig på natten
Haha, då kommer man säkert faila totalt hatar att skriva uppsatser och skit -.-
KarlssoN^ skrev: Det handlar ju också om gränslandet, eller har jag fel ? och var det bara jag som tyckte att att förra årets svenska np var lättare ? :O
Haha, då kommer man säkert faila totalt hatar att skriva uppsatser och skit -.-
+1 får typ ryck efter ett tag, typ halvt dyslexi ^^
jag har aldrig behövt skriva berättelser i mellanstadiet då jag sa att jag hade så dålig fantasi för att hitta på något och vad jag skulle skriva om så jag slapp alltid det men när jag skrev om nattliv gick det bra och jag fick starkt vg.. Men vette fan hur det kommer på nu