DukeNukem skrev:Finns inge större töntar än EPA/A-traktor raggare
Tror dom är mäktiga för att dom sitter i en skrothög
Löjligt att bara komma på iden att åka i ett bonnaläppeåk ju
ska ni inte skaffa er en mjölkpall att ha på flaket oxå
DukeNukem,
Hej.
Det var taskigt av mig att skriva så här och nu
såhär inför Julen så vil jag be er i denna tråde, som
har A-/EPA-traktor intresse om ursäkt för mitt påhopp
Flera av er lägger ner massor av tid för att få fina trallor att dra runt i
och det är roligt att se er uppfiningsrikedom i ämnet Bla den som
bygger om en 745 till A-tralla,strongt som f*n Kommer att bli kalas fin klar
meanzick skrev:Inte riktat mot dej nu
men fattar inte att tjejer tror folk åker runt och sladdar för att man tror man e cool De är ju fan sketsköjj antar jag.
ja... tycker inte de är vidare coolt men så för bannat roligt
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
volvo_adde skrev:haha jo skoj som fan + att man e cool på samma gång haha ^^
undrar seriöst vad tjejerna tycker
för när man gasar på lite extra och vågar i kurvorna så känner iallafall jag mig cool hahah
de flästa tjejer vet nog inte vilke utmaning och hur roligt de är att göra sånt därför är dom inte imponerade
hahaha då har du aldrig vart i torsby där drar en del tjejer fetare ställ än killarna xD men här i forshaga så giller dom när man sladdar å då är de inte raggar brudar ja menar ut helt normala tjejer
I helgen blev en till av sveriges a-tratkorer krockad, en duett även den här gången haha som ja skrev för nån vecka sen att min kompis med en blå duett åkte i diket, nu var det min kompis med en vit duett som tappade kontrollen å de bärde iväg rakt in i en skylt hela högerskärmen blev skrot bilder kommer
sorry för dubbelpost btw
riejumannen skrev:I helgen blev en till av sveriges a-tratkorer krockad, en duett även den här gången haha som ja skrev för nån vecka sen att min kompis med en blå duett åkte i diket, nu var det min kompis med en vit duett som tappade kontrollen å de bärde iväg rakt in i en skylt hela högerskärmen blev skrot bilder kommer
sorry för dubbelpost btw
riejumannen skrev:I helgen blev en till av sveriges a-tratkorer krockad, en duett även den här gången haha som ja skrev för nån vecka sen att min kompis med en blå duett åkte i diket, nu var det min kompis med en vit duett som tappade kontrollen å de bärde iväg rakt in i en skylt hela högerskärmen blev skrot bilder kommer
sorry för dubbelpost btw
låter inge vidare . ..
snö och halka hos er eller ?
japp men för mej som kör nykter är snön bara en fördel
sorry för dubbelpost btw
låter inge vidare . ..
snö och halka hos er eller ?
japp men för mej som kör nykter är snön bara en fördel
bara idioter som gör fulla även äm man bara kör i 30 eller bara kör moppe
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
hehe men de var inte han som äger duetten som kvaddade den det var enn annan som skulle testa den. Ja tyckte att nån sa att han hade druckit och han hade inget traktorkort xD
tjaa, idag fixade ja äntligen jordfelet på mina framljus dom har krånglat den här veckan å så har ja letat dom fan efter felet å sen av en ren slump så såg ja att en jordkabel hade brunnit ^^ så nu är de fixat
kan även säga att snön har smält
hehe okej^^ för min del har inge blivit gjort på väldigt länge har inte fått hjälp med svets jobbet plus att ja måste fixa tyg men sen ska de nog gå undan när de grejerna väl är fixade
volvo_adde skrev:gjort nått med era trallor på sistone epanissar?
Satte in en 12 bas i hatthyllan i helgen Blev skitbra . Ja tröttna på 6x9:ornas bas ^^
Om ja inte missminner mig så när man besiktade en okapad traktor förr så tog man ut bakrutan och gjorde flak in i kupén. Sen när besiktningen va gjord så plockade man bara ut flaket o stoppa in rutan igen Men efter 2003 så måste man väl kapa helt för att de ska godkännas
Grejjen me kapat är ju att de ä mkt grymmare än okapat ^^ de ä ju mycke snyggare
elelr nej! det är FULT med kapat! Men det är en smaksak
Matte_smt skrev:matt svart volvo 240 med vovlo stickers ska det va! okapad!
anledningen till att dom är kapade är att dom står som "pickup" fordon sen är det en smaksak vad man tycker, sen hur man kapar gör åxå mkt för en del gör ju hur fula kapningar som helst