tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säkerriejumannen skrev:ingen aning faktiskt då jag aldrig har gjort de, men en årlig besiktning av en bil kostar runt 300 iaf vet jamen man behöver ju inte års besiktiga en a-traktor, bara epa traktorer
så de är ju rätt gött men kolla på epatraktor.org forumet så ska du nog få ett svar
volvo_adde skrev:tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säkerriejumannen skrev:ingen aning faktiskt då jag aldrig har gjort de, men en årlig besiktning av en bil kostar runt 300 iaf vet jamen man behöver ju inte års besiktiga en a-traktor, bara epa traktorer
så de är ju rätt gött men kolla på epatraktor.org forumet så ska du nog få ett svar
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
ja men har trallan fått ombesiktning så är det ju nåt fel me den, och de kan ju svida ganska ordentligt att ordna ett sånt fel om de inte redan ä kirratBASSE skrev:volvo_adde skrev:tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säkerriejumannen skrev:ingen aning faktiskt då jag aldrig har gjort de, men en årlig besiktning av en bil kostar runt 300 iaf vet jamen man behöver ju inte års besiktiga en a-traktor, bara epa traktorer
kostar de så mycket att göra de... de trodde ja inte... aja då får man la spara till de med då
har ingen ombesiktningbensinskalle skrev:ja men har trallan fått ombesiktning så är det ju nåt fel me den, och de kan ju svida ganska ordentligt att ordna ett sånt fel om de inte redan ä kirratBASSE skrev:volvo_adde skrev: tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säkerkostar de så mycket att göra de... de trodde ja inte... aja då får man la spara till de med då
En besiktning kostar ju typ 300 va ja vet
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
tur att ingenting allvarligt händeriejumannen skrev:min kompis körde ner i diket med sin duett idagmen som tur var så gick inget sönder på den inte ens en buckla eller dom som blev var skitlätta å buckla ut igen
![]()
*BILD*
kortet är jävligt mörkt men ja hade bara mobilen med mej så de bliv inge bättre kort
jo han hade tur faktiskt hade det inte varit snö å lera i diket så hade de nog vart värreReijuMrx skrev:tur att ingenting allvarligt händeriejumannen skrev:min kompis körde ner i diket med sin duett idagmen som tur var så gick inget sönder på den inte ens en buckla eller dom som blev var skitlätta å buckla ut igen
![]()
*BILD*
kortet är jävligt mörkt men ja hade bara mobilen med mej så de bliv inge bättre kort
Hehe joråriejumannen skrev:Helt dött här ju, finns det inget rolit som har hänt som ni kan berätta om?
nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppenBASSE skrev:rätt döt i mit garage med a-traktor bygget... har ju fanalldirg tid, antingen är de fotboll elelr så är man med tjejen
men snart så får man fan börja göra klart de sista
hahahahahameanzick skrev:nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppenBASSE skrev:rätt döt i mit garage med a-traktor bygget... har ju fanalldirg tid, antingen är de fotboll elelr så är man med tjejen
Sen är de bara å säga till om du vill att jag ska hjälpa dej svetsa ngt (A)
BASSE skrev:hahahahahameanzick skrev:nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppenBASSE skrev:rätt döt i mit garage med a-traktor bygget... har ju fanalldirg tid, antingen är de fotboll elelr så är man med tjejen
Sen är de bara å säga till om du vill att jag ska hjälpa dej svetsa ngt (A)du ja borde fan visa skilnaden på min och din svets
haha såg du skilnaden? vet du vad skilnaden var?
svar: mitt va bra inte ditt
hehemeanzick skrev:BASSE skrev:hahahahahameanzick skrev: nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppen
Sen är de bara å säga till om du vill att jag ska hjälpa dej svetsa ngt (A)du ja borde fan visa skilnaden på min och din svets
haha såg du skilnaden? vet du vad skilnaden var?
hehe![]()
inge mer ot
men vi kan ju försöka övertala meanzick att han också ska ha a-traktor
hjälp mig å stekaN med de tack
svar: mitt va bra inte ditt
att jag piskade dej i svetsning , de ä svaret![]()