Epa/ A-traktor Tråden

Här snackas det om alla fordon som inte har med mopeder att göra. Snacka om MC, Motocross, Minisar, Bilar, Traktorer etc HÄR
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

hehe ja åker varje dåg å ser dom aldrig ändå ^^
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

haha tur har du^^ fast de finns väll inte mycket snutar där du bor så långt upp som de ligger haha xD
Volvo Volvo gammal jävla Volvo
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

haha nej efter som ja bor i en liten by som är kallad forshaga ;) dom planerade för ett tag sen att stänga ner polishuset :D men det blev inte så för att nån jävel rånade en godis affär :roll: men sen 93erna fick moppe så har det blitt mer å mer polisser men nu har det lugnat ner sej igen verkar det som :D
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

ja va så här ett tag me förra året vare typ inga snutar här och detta år när 93orna jag med dårå :D började köra kom de fler å fler snutar hit å kolla :wink:
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

hehe okej :wink:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

hej alla epa älskare idag har vi fått fett mkt snö :D det kom typ 10cm snö på bara några timmar :wink:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

riejumannen skrev:hej alla epa älskare idag har vi fått fett mkt snö :D det kom typ 10cm snö på bara några timmar :wink:
näch :shock: gött sladda då :D har va de bara snöblandat, inge rolgit alls
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

ja har sladdat runt som fan idag kan ja säga :D
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
Ch-racer
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ch-racer »

vad kostar de att regbesigtiga en vanlig bil till a-traktor??
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Bild

Ch racing WSM80 -05
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

ingen aning faktiskt då jag aldrig har gjort de, men en årlig besiktning av en bil kostar runt 300 iaf vet ja :roll: men man behöver ju inte års besiktiga en a-traktor, bara epa traktorer :wink: så de är ju rätt gött men kolla på epatraktor.org forumet så ska du nog få ett svar :)
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

riejumannen skrev:ingen aning faktiskt då jag aldrig har gjort de, men en årlig besiktning av en bil kostar runt 300 iaf vet ja :roll: men man behöver ju inte års besiktiga en a-traktor, bara epa traktorer :wink: så de är ju rätt gött men kolla på epatraktor.org forumet så ska du nog få ett svar :)
tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säker :)
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

aa jag har ingen aning ja hehe :roll:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
Stunt-Nisse
Svårstartad skrothög

Inlägg av Stunt-Nisse »

hur snabbt får en a traktor gå? :D
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

volvo_adde skrev:
riejumannen skrev:ingen aning faktiskt då jag aldrig har gjort de, men en årlig besiktning av en bil kostar runt 300 iaf vet ja :roll: men man behöver ju inte års besiktiga en a-traktor, bara epa traktorer :wink: så de är ju rätt gött men kolla på epatraktor.org forumet så ska du nog få ett svar :)
tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säker :)
:shock: kostar de så mycket att göra de... de trodde ja inte... aja då får man la spara till de med då :roll:
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
Användarens profilbild
Ch-racer
Farsans gamla zündapp

Inlägg av Ch-racer »

okey trodde det var mkt dyrare. :P
Tjena de e jag TSRs egna Ch-racer
The One And The Only
Bild

Ch racing WSM80 -05
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

BASSE skrev:
volvo_adde skrev:
:shock: kostar de så mycket att göra de... de trodde ja inte... aja då får man la spara till de med då :roll:
ja men har trallan fått ombesiktning så är det ju nåt fel me den, och de kan ju svida ganska ordentligt att ordna ett sånt fel om de inte redan ä kirrat :P

En besiktning kostar ju typ 300 va ja vet :roll:
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

nja om man åker fast med enkel låda så är det ju bara att sätta upp dubbla å de kostar ju inte så mkt men det kan ju bli värre grejer med :roll:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

min kompis körde ner i diket med sin duett idag :( men som tur var så gick inget sönder på den inte ens en buckla eller dom som blev var skitlätta å buckla ut igen :)

Bild

kortet är jävligt mörkt men ja hade bara mobilen med mej så de bliv inge bättre kort :(
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

ser fint ut :) tur att ingen skada sig då :)
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

aa den är rätt fin :D tror det finns bättre bilder på den i börjar på tråden eller iaf på dom första sidorna :wink:
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

bensinskalle skrev:
BASSE skrev:
volvo_adde skrev: tänkte köpa en a-traktor med ombesiktning och han sa att de skulle kosta 2000 men det tror jag inte men regbesiktning och sånt kanske går på upp emot 2000 är inte säker :)
ja men har trallan fått ombesiktning så är det ju nåt fel me den, och de kan ju svida ganska ordentligt att ordna ett sånt fel om de inte redan ä kirrat :P

En besiktning kostar ju typ 300 va ja vet :roll:
har ingen ombesiktning :P men efter som ja bygger egen tralla så måste ja ju göra en fullständig besiktning :P om du fattar
Ang ta isär bakdämparen
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

hehe kör försiktigt när de e halt :D
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

riejumannen skrev:min kompis körde ner i diket med sin duett idag :( men som tur var så gick inget sönder på den inte ens en buckla eller dom som blev var skitlätta å buckla ut igen :)

*BILD*

kortet är jävligt mörkt men ja hade bara mobilen med mej så de bliv inge bättre kort :(
tur att ingenting allvarligt hände :wink:
Nyxorzz
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

ReijuMrx skrev:
riejumannen skrev:min kompis körde ner i diket med sin duett idag :( men som tur var så gick inget sönder på den inte ens en buckla eller dom som blev var skitlätta å buckla ut igen :)

*BILD*

tur att ingenting allvarligt hände :wink:
jo han hade tur faktiskt hade det inte varit snö å lera i diket så hade de nog vart värre :roll:
Btw jag la in några bilder i min tråd om 142an, kolla gärna :D
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
riejumannen
Gasres

Inlägg av riejumannen »

Helt dött här ju :( , finns det inget rolit som har hänt som ni kan berätta om? :D
Fuck you i'm from sweden
Användarens profilbild
bensinskalle
En av oss!

Inlägg av bensinskalle »

riejumannen skrev:Helt dött här ju :( , finns det inget rolit som har hänt som ni kan berätta om? :D
Hehe jorå ;)

Ja har bytt värmeflälten i min hundraförti :D De blev skitbra, de ä rena finnbastun nu så nu är det ett nöje att åka i bilen på vintern ^^. Förut så var de ju lika kallt i bilen som utanför :x Den gamla fläkten var död o full me löv så de blev inge värme från den ;) . Men den nya är de en jävla fart i och ja har limmat på ett myggnät så de inte kommer in nå löv i fläkten längre :)

Sen fixa ja soppamätaren o massa andra givare ^^, de va en kontakt som satt löst bakom instrumentpanelen och så har de varit i ett år typ :P ...

Sen har ja o Yamaha125 börja bygga om hans 240:i ;) Flaket såg ju ut som koskit ... typ bara slarv, men nu jävlar blir de fint som fan :D Ja hoppas yama slänger upp bilder i sitt lilla projekt så får ni se hur de ser ut ;)
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

rätt döt i mit garage med a-traktor bygget... har ju fanalldirg tid, antingen är de fotboll elelr så är man med tjejen :P

men snart så får man fan börja göra klart de sista :P
Ang ta isär bakdämparen
Användarens profilbild
volvo_adde
Gasres

Inlägg av volvo_adde »

har ingen tid för epan nu men på jullovet ska de förhoppningsvis bli lite gjort :D
Användarens profilbild
meanzick
Axel och Vickes personliga slav
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

BASSE skrev:rätt döt i mit garage med a-traktor bygget... har ju fanalldirg tid, antingen är de fotboll elelr så är man med tjejen :P

nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppen ;)
Sen är de bara å säga till om du vill att jag ska hjälpa dej svetsa ngt (A)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

meanzick skrev:
BASSE skrev:rätt döt i mit garage med a-traktor bygget... har ju fanalldirg tid, antingen är de fotboll elelr så är man med tjejen :P

nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppen ;)
hahahahaha :lol: du ja borde fan visa skilnaden på min och din svets :P haha såg du skilnaden? vet du vad skilnaden var?

svar: mitt va bra inte ditt
Ang ta isär bakdämparen
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

BASSE skrev:
meanzick skrev:

hahahahaha :lol: du ja borde fan visa skilnaden på min och din svets :P haha såg du skilnaden? vet du vad skilnaden var?

att jag piskade dej i svetsning , de ä svaret 8) :lol:
Tillhör mille!
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

meanzick skrev:
BASSE skrev:
meanzick skrev: nejnej sebbe, du har inte tid med de än. först ska du ta dej ut till mej å stekarN med moppen ;)

hehe :P :roll: inge mer ot :P men vi kan ju försöka övertala meanzick att han också ska ha a-traktor :) hjälp mig å stekaN med de tack :D

att jag piskade dej i svetsning , de ä svaret 8) :lol:
hehe :P :roll: inge mer ot :P men vi kan ju försöka övertala meanzick att han också ska ha a-traktor :) hjälp mig å stekaN med de tack :D
Senast redigerad av BASSE den 8 december 2008, 20:11, redigerad totalt 1 gånger.
Ang ta isär bakdämparen
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

moppe ftw ;)
Tillhör mille!
Användarens profilbild
BASSE
Svårstartad skrothög

Inlägg av BASSE »

meanzick skrev:moppe ftw ;)
din skit du tog bort deja skrev :P
Ang ta isär bakdämparen
Användarens profilbild
meanzick
Kontakt:

Inlägg av meanzick »

BASSE skrev:
meanzick skrev:moppe ftw ;)
din skit du tog bort deja skrev :P
ne, de va du som skrev de på fel ställe. skriv utanför citatet nästa gång ;)
Tillhör mille!
Skriv svar