http://www.twostrokerider.se/forum/albu ... ic_id=4869
Här e Länken och storlek ? Hum vet inte så mkt om sånt men de ska va stort så man ser..Gärna att ni skriver Kasto Också På Nått hörn..Och om ni har lust så kan ni ju Också Photoshopa bort Bögläppen och Backspeglarna när ni andå e på G Right ? ..Skulle va jävligt schyst om nån kunde hjälpa mej med detta ..Nån nice bakrund skadar inte hlr
Jag skulle uppskatta någon fin bild med mitt namn på. (:
Är inte helt 100% säker på hur jag vill ha den, men gärna att den har något med KTM att göra. (:
Ta tillexempel mitt namn (Keeroy) och lägg till någon fin KTM 125 eller något. (:
Skulle uppskattas mycket! ;D
Edit: Denna bilden tillexempel skulle kanske sitta fint:
meanzick skrev:Varför ska alla ha massor lättklädda tjejer ? ;)
Pinsamt när morsan kommer in och tror att man är inne på porr ^^
Haha, faktist! Fast jag brukar bara ta det chill och läsa vidare, då förstår hon nog. Framförallt när jag sitter och photoshopar alla era kåtbockars bilder ;)
Sitter man och klickar bort det så fort nån öppnar dörren så är det ju mer misstänksamt ;D
Arguing on the internet is like running the Special Olympics.
Even if you win you're still retarded!
meanzick skrev:Varför ska alla ha massor lättklädda tjejer ?
Pinsamt när morsan kommer in och tror att man är inne på porr ^^
Haha, faktist! Fast jag brukar bara ta det chill och läsa vidare, då förstår hon nog. Framförallt när jag sitter och photoshopar alla era kåtbockars bilder
Sitter man och klickar bort det så fort nån öppnar dörren så är det ju mer misstänksamt ;D
haha, samma här
Lr oftast iaf, ibland kanske jag klickar mej in på lite nya sidor.
Keeroy skrev:Jag skulle uppskatta någon fin bild med mitt namn på. (:
Är inte helt 100% säker på hur jag vill ha den, men gärna att den har något med KTM att göra. (:
Ta tillexempel mitt namn (Keeroy) och lägg till någon fin KTM 125 eller något. (:
tjeena jag undrar om nångon sku kunna göra en avatar med min dtr med en grymm bakgrund här är bilden och sen undrar jag om man får bort bögläppen på samma gång tack mvh andreas
ni kan skära i den lite
Ruset av kraften under dig ska vara bättre än droger
Quote jag har inga problem med alkoholen. jag har problem utan den.