moppepojk skrev:Jo jag är helt off på det här med datorer så om någon snäll kan hjälpa mig.
Hur skaffar man photoshop? Laddar man ner de från piratebay eller köper man det?
Länka gärna så vore det väldigt snällt
Du går in på TBP (thepiratebay.org), väljer vilken version du vill ha t.ex söker på "Photoshop CS5". Har du lite flyt följer det med såkallat "crack" i den torrenten.
Sen följer du bara instruktionerna uppladdaren har skrivit (dom skriver nästan alltid instruktioner). Är det inga instruktioner kan jag förklara för dig
Här snackar vi om en man som inte kan bestämma sig för 5 öre.
Btw i Lol'd när han skrev 1000 lugna mil eller nått sånt hans profilbild på fb är/var när han drar stoppie med den
Du köra på vintern är så äckligt roligt körde med min viva idag och helvete vad kul det var och dessutom så hade jag typ slicks på så det sladdade fint i kurvorna och det var inte precis svårt att börna
Zer0x skrev:är det normalt att man hör typ som ett tjut hela tiden när det är tyst?
Om du har tinitus så ja.
så det är alltså inte normalt? kan inte minnas att jag någonsin har upplevt att det är helt tyst, det är liksom alltid något som tjuter när det borde vara tyst.
Zer0x skrev:är det normalt att man hör typ som ett tjut hela tiden när det är tyst?
Om du har tinitus så ja.
så det är alltså inte normalt? kan inte minnas att jag någonsin har upplevt att det är helt tyst, det är liksom alltid något som tjuter när det borde vara tyst.
Om du har tinitus så ja.
jag brukar ha det ibland ^^
på kvällarna då man ligger och försöker sova så brukar det komma ibland, inte något man riktigt stör sig på
på kvällarna då man ligger och försöker sova så brukar det komma ibland, inte något man riktigt stör sig på
Jag har haft det så länge jag kan minnas men inte orkat bry mig förrän nu. Kan man typ gå till en läkare och få det bekräftat?
Zer0x skrev:
Jag har haft det så länge jag kan minnas men inte orkat bry mig förrän nu. Kan man typ gå till en läkare och få det bekräftat?
gå till skolhälsovårdaren och kolla med de för det där är ganska allvarligt