Nu ska han i

Tack Boys, känns gött att va tebax bland Er igen..Rabxorzz skrev:Mer bilder på kåporna
och välkommen tillbaka!
Saknat dig medTuta skrev:nice att du är tillbaka![]()
mjo den ser grymmare ut nu med nya motorn och dom andra kåpornaHenry skrev:Fy fan vilken äcklig jävla skithoj!!!!!
Höhö, skoja bara!
Tycker faktiskt det ser riktigt bra ut.
Jag blev lite skrämd när jag såg ett par blåeloxerade skruvar i det hela men dom verkar vara borta nu?
Tycker iaf din stil är helrätt som du kör på nu.
Hojen andas mycket mer Factory och "Racing" nu än Custom. Något som enligt mig är betydligt ballare. För vad ska man med massa ofunktionabelt spackel till?
Fortsätt så här så tror jag som sagt det blir jävligt bra!
Lycka till!
men ge er nu...
japp de är detmeanzick skrev:asså de är ju helt klart tsr´s snyggaste aerox
Va förvånad jag blev nuHenry skrev:Fy fan vilken äcklig jävla skithoj!!!!!
Höhö, skoja bara!
Tycker faktiskt det ser riktigt bra ut.
Jag blev lite skrämd när jag såg ett par blåeloxerade skruvar i det hela men dom verkar vara borta nu?
Tycker iaf din stil är helrätt som du kör på nu.
Hojen andas mycket mer Factory och "Racing" nu än Custom. Något som enligt mig är betydligt ballare. För vad ska man med massa ofunktionabelt spackel till?
Fortsätt så här så tror jag som sagt det blir jävligt bra!
Lycka till!
Blir det säkert...Rabxorzz skrev:fiina kåpor du fick tag i
Blir de nå race i sommar sen då?
Update på bilder finns på 1:a sidanmeanzick skrev:hm, hur ser den ut just nu ?
men är den helsvart just nu ?Weckis skrev:Update på bilder finns på 1:a sidanmeanzick skrev:hm, hur ser den ut just nu ?![]()
![]()
![]()
Dynojet med 78' grader samt 4,5gr vikter...Måste sätta dit 3-3,5gr, tappar effekten vid höga varv, men vill varva iofs..men inte tillräckligt.
Ska upp till 15,000varv å 125km/h![]()