Eran Värsta PolisJakt Någonsin ? ..Skriv Här o Dela med Dej

Berätta dina roligaste/galnaste mopedhistorier.
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

g-ounze skrev:
Derbi_senda93 skrev:
491gt skrev: dubbelwoord! :P
Trippelwoord!

Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Folk som kör 100 på 30/50-väg borde inte vara nära mopeder! :evil:
Dude.. när ja pressar mina moppar så kanske jag gör de på vanliga gator.. Kanske gör de på 30 vägar.. Men när ja gör de så gör jag de på NATTEN när de inte finns folk ute så att man inte skapar olyckor.. Hur fan vet du hur korsningen ser ut i denna byhålan? Nej! Jag kör fort som satan o bryter lager.. men ja gör de me säkerhet och inte när ja vet att risken finns att de kan komma en 5 åring ut på vägen'

Dessutom tror ja fan inte du är bättre!

Och nu ska vi inte snacka dom IDIOT bilisterna som tränger sig när dom har väjningsplikt.. Lastbilarna som kör om 30 cm ifrån en i 90 när man kör långsamt.. Eller idioterna som kommer från motsatt o kör mitt i vägen för dom är "King of the road"...

Skyll inte bara på mopedister.. för bilister är FANIMEJ inte heligare.. Ingen är helig i trafiken!
dubbel post från dig men, tror du inte du e hatad pga att du kör på kvällen/natten då? o de låter som F**???
Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!

Inlägg av MinikeV »

g-ounze skrev:
Derbi_senda93 skrev:
Trippelwoord!

Jag bytte moppe med en kompis i några dagar och han har giannelli och jag kör original, än så länge. Är det 30 så ligger man 30! Samma med 50! Man kan axxa hur snabbt man fan vill till hastighetsbegränsningen men stanna för fan där sen! Gissa varför alla hatar mopedister ?!
Dude.. när ja pressar mina moppar så kanske jag gör de på vanliga gator.. Kanske gör de på 30 vägar.. Men när ja gör de så gör jag de på NATTEN när de inte finns folk ute så att man inte skapar olyckor.. Hur fan vet du hur korsningen ser ut i denna byhålan? Nej! Jag kör fort som satan o bryter lager.. men ja gör de me säkerhet och inte när ja vet att risken finns att de kan komma en 5 åring ut på vägen'

Och nu ska vi inte snacka dom IDIOT bilisterna som tränger sig när dom har väjningsplikt.. Lastbilarna som kör om 30 cm ifrån en i 90 när man kör långsamt.. Eller idioterna som kommer från motsatt o kör mitt i vägen för dom är "King of the road"...

Skyll inte bara på mopedister.. för bilister är FANIMEJ inte heligare.. Ingen är helig i trafiken!
Haha så du menar att det är helt ofarligt att köra utan hjälm i hundra mot rött då eller?? kan väl komma vilken bil som helst från nåt håll som du inte ser som har grönt och vad tror du händer om du kör in i bilen i 100 km/h utan hjälm?

Tror inte du sitter på något ålderdomhem sedan och berättar hur vild du var i din ungdom då.
Lägg dig inte i sa mannen som sket i sängen
Användarens profilbild
TK_DRAC
Gasres

Inlägg av TK_DRAC »

var ut i byn å såg en moppe så jag snodde den sen körde jag förbi snuten fort så dem kör efter blir jagade skit länge till dem kör på mig så jag skjuter dem å de kommer mer snutar å fbi sen 2 helikoptrar sen skjuter dem ner mig... men öhh de va nog i gta? hmm
Användarens profilbild
derbi_senda93
Tk & Snabbgas!

Inlägg av derbi_senda93 »

g-ounze skrev:
Derbi_senda93 skrev:
Trippelwoord!

Jag vet att bilisterna också uppför sig dåligt, men det är mopedister som gjort en del av det så att de gör som de gör.

Och varför pressa moppen på en 30-väg mitt i natten när man kan pressa den på en 70/90-väg mitt i natten istället? Det är mycket säkrare även om det är natt och ingen är ute, du stör inte människorna som bor längs med 90-vägen för de är vana vid att bilar/motorcyklar kör for där. Men de på 30-vägen blir störda om du kör i 100+ där!

Ta inte illa upp med såna som du borde inte ha moppe. Man tror man är så himla tuff när man kör om bilarna på 30-vägarna och pressar sig förbi när det kommer mötande och slänger sig in 1 decimeter ifrån att krocka. Sånna som kör så är helt dumma i huvudet rent ut sagt! Mina kompisar kör så och jag hatar det! De har ingen IQ för fem öre..
Och lagarna finns för en anledning - att skapa säkerhet. Inte för att jävlas med alla. Följer man dom blir det inga problem.
Användarens profilbild
ErikssonM
Elmoped

Inlägg av ErikssonM »

dubbel post från dig men, tror du inte du e hatad pga att du kör på kvällen/natten då? o de låter som F**???
Håller me dikes körarn
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Grönafaran skrev:
Håller me dikes körarn
Var inte spydig nu.
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

-TeddaN- skrev:
Grönafaran skrev:
Håller me dikes körarn
Var inte spydig nu.

haha han kom nyss på de undernamnet eller va de heter till mig^^ de som e under avataren:P
Användarens profilbild
MinikeV
Gasglad!

Inlägg av MinikeV »

Estilete_Stuntarn skrev:
-TeddaN- skrev:
Grönafaran skrev: Håller me dikes körarn
Var inte spydig nu.

haha han kom nyss på de undernamnet eller va de heter till mig^^ de som e under avataren:P
Profilnamn heter det :wink:
Lägg dig inte i sa mannen som sket i sängen
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

MinikeV skrev:
Estilete_Stuntarn skrev:
-TeddaN- skrev:Var inte spydig nu.

Profilnamn heter det :wink:
tihiii tack:)<3
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

g-ounze måste slå nåt svenskt rekord i dumhet uppenbart.

Det är såna träskallar som han som sabbar för oss andra. han är definitivt inte ensam om att vara träskalle, det skall Gudarna veta.
Bara att ta bussen neråt Snipen/kullavik så är de folksamling av såna nötter där borta. När dem kör om bussen på bakhjulet i 90 knyck utan vare sig hjälm eller andra skydd. Ett felsteg och han går ner framför bussen så mal bussen ner killen till köttfärs! Skulle väl vilja kalla det självsanering men synd om idiotens föräldrar. Mest synd för att dem fått en sån idiot till unge dock.

Ser dem idioterna dagligen. så jag kanske skulle bli luttrad, men det blir man inte, man blir bara heligt förbannad.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Moe-Szyzlak
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Moe-Szyzlak »

Kasto's är ju bara ljug tror inte ett skit på det. Du kan nog bara lura 8åringarna som inte har sett en moped ens..
helikopter? 7polisbilar?
Var inte swat team där? Och usa kom väll också över och hjälpe till..
Polisen har ganska mycket annat att göra än vad du tror iaf.
Kör man lugnt genom stadar, bebyggda delar osv. så brukar det inte vara nån polis som stör sej på ett trimrör.
Derbi Drd.
Malossi 75cc Portad av mej self. för varv.
28 Keihin D-Slide.
Homebuild insug fitted for 28.
Mhr pipe highvarvigt.
Hebo Reeds.
115+ 5.5 sec 80kmh.
Användarens profilbild
-TeddaN-
King of the street

Inlägg av -TeddaN- »

Moe-Szyzlak skrev:Kasto's är ju bara ljug tror inte ett skit på det. Du kan nog bara lura 8åringarna som inte har sett en moped ens..
helikopter? 7polisbilar?
Kör man lugnt genom stadar, bebyggda delar osv. så brukar det inte vara nån polis som stör sej på ett trimrör.
Men förf*n han har sagt 100ggr att han skojade, jag tror han har fattat. Låt killen vara!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

Moe-Szyzlak skrev:Kasto's är ju bara ljug tror inte ett skit på det. Du kan nog bara lura 8åringarna som inte har sett en moped ens..
helikopter? 7polisbilar?
Hastighetsbegränsningen sitter inte där utan orsak heller..... Är det 50 så är det 50, är det 30 så är det 30. That's it. Då är det bara att håva in kusarna och se till att farten hålls.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Användarens profilbild
tylzor
Elmoped

lol

Inlägg av tylzor »

hahaha lol helikopter !
Användarens profilbild
stektkorv
Farsans gamla zündapp
Kontakt:

Inlägg av stektkorv »

min kusin å hans polare fick typ 1 helikopter 2 skåpbilar och typ 3 bilar och några motorcyklar efter sig bara när dom körde så man vet inte va polisen kan komma med ;)

ja å min kompis fick polisen efter oss när vi körde 2 med en pw80n fast de var som inte en jakt :/
Jag: Var sitter förgasaren då?

Kompis: Är de den här blå slangen? (pekar på den blåa ramen)

FAIL
Användarens profilbild
zvynx
Farsans gamla zündapp

Inlägg av zvynx »

stektkorv skrev:min kusin å hans polare fick typ 1 helikopter 2 skåpbilar och typ 3 bilar och några motorcyklar efter sig bara när dom körde så man vet inte va polisen kan komma med ;)

ja å min kompis fick polisen efter oss när vi körde 2 med en pw80n fast de var som inte en jakt :/
skåpbilarna var det specialstyrkan eller? sköt dom på dom? :)
Braap Braaaap
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket

Inlägg av karlssonlysekil »

Zundapp KS50 = 115 km/h:

Jag och en polare blev sugna på att ta en sväng med min kompis grannes zundapp, så vi frågade om vi fick låna den, och det fick vi.
Första problemet var att vi inte hade 2 hjälmar just då, så jag fick skita i att ha på mig hjälm.
Min kompis körde, och jag satt på bak.
Vi körde ner i stan, och upp till en fotbollsplan för att träffa några kompisar.
(Detta var på kvällen så det var mörkt ute)
När vi körde därifrån, så gasade min polare på, och vi körde förbi en stor parkering som ligger berdvid fotbollsplanen, och när vi precis hade kört förbi den, så kommer en polisbil ut därifrån med blåljus och sirèner.
Min kompis gasar på ännu mer (vi låg i över 100 på vissa ställen), genom hela stan och polisen hamnar en bit bak pga. några bilar vi körde om.
Så körde min kompis förbi mitt hus och jag fick hoppa av där så han kunde köra hem moppen.
JAG HOPPADE AV I 30 KM / H! Vi kunde inte stanna och låta polisen komma ikapp för mycket!
Sprang direkt in och låste dörren, och min kompis stack därifrån och körde hem.
Sen ringde han mig och frågade om allt var ok.

Vi hade klarat oss :)
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
Användarens profilbild
bluerider94
King of the street

Inlägg av bluerider94 »

Haha! och inga dryga komentarer att inte den moppen går 115.. För det gör den!
Han har ta mej fan gjort allt som går med den. Han var på ett veteranrace i göteborg för några år sen och vann...
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?

Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
Användarens profilbild
karlssonlysekil
Kinaraket

Inlägg av karlssonlysekil »

Helt klart, jag hade nästan förväntat mig några sånna kommentarer. Finns alltid folk som inte tror på sånt ;)
Världens bästa Karlsson!
rozander skrev:Drd pro om du är man :)
Användarens profilbild
ErikssonM
Elmoped

Inlägg av ErikssonM »

karlssonlysekil skrev:Helt klart, jag hade nästan förväntat mig några sånna kommentarer. Finns alltid folk som inte tror på sånt ;)
Den Dappen går ju helt ok ;)
Användarens profilbild
Fradz
Elmoped

Inlägg av Fradz »

min värsta polis jakt var när jag va påväg till skolan så stod polisen precis vid svängen upp till skolan så drog jag full bakbroms och vände, drog upp till min kompis o sa till han att inte ta sin moppe, han har en trimmad Derbi som går i 90. så åkte vi bussen till skolan sedan sa alla att dom tydligen stod och skratta åt mig för de va ute efter en som hade rymt från fängelset :P
Bild
Användarens profilbild
rrMotardisMe
Elmoped

Inlägg av rrMotardisMe »

Kör ute med en kompis , lungt ligger vi och kompisens moppe ser inte direkt
orginal ut och låter en del på grund av pr-röret och sin ögonfångande gröna lack -.-

Så möter vi mc polisen i en svacka som snabbt vänder medan vi drar in på en industri väg och sen avviker från varandra

Så klart så kör mc polisen in på vägen efter mig och vi ligger jämsides ett tag varpå han försöker preja mig två gånger men hans backspegel dras av istället eftersom jag bromsa sen gasa och han bromsa som en idiot ..

Sen fick han damp och prejar ner mig totalt .. så sitter här och skriver med
en fet benskada och 2 veckors tv tittande nu inpå skolan (Y) :evil: :(
Användarens profilbild
mrnyberg
Elmoped

Inlägg av mrnyberg »

Själv blev jag jagad med en gammal puch dakota, jag åkte ner för en backe en solig dag och otroligt nog står en snut i skogskrönet och pissar jag tänker inte mer på det sen kom jag på JUST fan jag gasar ju alltid fullt i nerförsbackarna för det går alltid mkt roligt snabbare så jag drar direkt till vänster neranför backen, att det förvånande mig hörde jag snut sirénerna, jag gasar på och in vid ett våningshus och väntar på blå knappen bakom hus hörnet hör tillslut hur snuten drar förbi mig, tvärnitar och backar fort som fan, så jag (med min vrål trimmade puch dakota trotts hur förjävlig den ser ut) och bränner gummi och drar iväg på backan sedan kommer jag ut på stora vägen där en annan blå knapp fanskap står åh väntar, det slutar med att en halvtimmes svängande vänster, höger, upp för backar, ner för backar så tvärnitar en snutbil och blockar vägen för mig, så jag drar upp min pistol ur byxfickan, tvärnitar åh gör en 90 graders sväng, så hör jag en brud stå åh skricka "CURVE THE BULLET så jag slänger iväg ett skot och tro de eller ej det träffar däcket åh blå hjulet hoppar och snurrar omkring lite på vägen, jag plockar upp en "Coca cola Zero" ur bakfickan och drar ett par klunkar och glider sedan iväg med dakotan med en apache helikopter och flinar åt blåa knapparna där nere. :)
Don't hate the player! Hate the game!
JOhan1
Elmoped

Inlägg av JOhan1 »

mrnyberg skrev:Själv blev jag jagad med en gammal puch dakota, jag åkte ner för en backe en solig dag och otroligt nog står en snut i skogskrönet och pissar jag tänker inte mer på det sen kom jag på JUST fan jag gasar ju alltid fullt i nerförsbackarna för det går alltid mkt roligt snabbare så jag drar direkt till vänster neranför backen, att det förvånande mig hörde jag snut sirénerna, jag gasar på och in vid ett våningshus och väntar på blå knappen bakom hus hörnet hör tillslut hur snuten drar förbi mig, tvärnitar och backar fort som fan, så jag (med min vrål trimmade puch dakota trotts hur förjävlig den ser ut) och bränner gummi och drar iväg på backan sedan kommer jag ut på stora vägen där en annan blå knapp fanskap står åh väntar, det slutar med att en halvtimmes svängande vänster, höger, upp för backar, ner för backar så tvärnitar en snutbil och blockar vägen för mig, så jag drar upp min pistol ur byxfickan, tvärnitar åh gör en 90 graders sväng, så hör jag en brud stå åh skricka "CURVE THE BULLET så jag slänger iväg ett skot och tro de eller ej det träffar däcket åh blå hjulet hoppar och snurrar omkring lite på vägen, jag plockar upp en "Coca cola Zero" ur bakfickan och drar ett par klunkar och glider sedan iväg med dakotan med en apache helikopter och flinar åt blåa knapparna där nere. :)

hahahaha klockren :D:D
Användarens profilbild
mrnyberg
Elmoped

Inlägg av mrnyberg »

hahahaha klockren :D:D[/quote]
True story, straight from the heart!
Don't hate the player! Hate the game!
proler
Svårstartad skrothög

haha

Inlägg av proler »

haha shit vilken ska jag välja?

blivit jagad genom byn med en 110cc minicross när jag skyssa . trodde jag skulle varva sönder skiten men kom ut på en gräs plätt och gjorde en U-sväng och körde hem 1 halv timme här där jag bor (Sjöbo) blir man jagad och kommer undan så kör man hem i ca ½ timme och ut och kör igen då är dom inte kvar i byn längre, då känner dom väll sig ledsna att dom inte lyckas ta en skiten moppe/cross

sorry för stavfel
malaguti firefox F15

www.sjobomeeting.webb.se
MGBdrac
Elmoped

Inlägg av MGBdrac »

Tja, jag skulle in till stan på kvällen så jag körde på e4an mot stan. Svängde ut på e4an då bilarna var långt bort och när jag åkt en bra bit så ser jag hur det börjar blinka och då tänkte jag ''vafan?'' så jag kollade bakåt och nog var det piketbussen som låg bakom mig :lol: jag la mig mitt i filen så han inte kunde preja mig elr liknande sen svängde jag av på en liten grusväg och han stog på bromsen och drog efter mig. när jag började gasa iväg kände jag hur bakdrevet och kedjan börja ''hugga'' så jag fick panik och visste inte vad jag skulle göra men jag hoppade lite lätt ut från en gräskant till e4an igen sen snabbt som satan hem och kolla på drevet :wink:

Drevet såg ut som en j*vla sågklinga efter det där. första gången jag blev jagad :wink:
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

lobtec skrev:troligt att dom sätter in helikopter, är ju as dyrt att ha en sån uppe! :/ tror inte på dig...
spaningshelikopter kostar 10 000kr/tim, så borde vara samma med polisens
Rubrik: hej

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

T-J skrev:ja körde i 120km/h med min urpluggade drac på bakhjulet med 4 snutar efter mej de kallade mej *fult ord* och saker asså jag svär

och dem cuttade mej och jag cutta dem allså a svär, k-pistar kulor de sköt asså jag skulle aldrig tåla allså

så gassa ja in på bakan vid donken ja gör en stoppie asså ock ja ramlar asså så kommer de 10 snutbilar och mass amc och de knullar sönder mej asså
o fyfan vad ja knulla dem sen ja åkte ja drog en sådär 100 iväg hem ja hoppa i skogen ned i mitt farsas garage..
Har din fassa taklucka? eftersom du hoppade ner i hans garage:P

om jag köper relä funkar väl inte blinkersen fram för do är ju inte dioder sedan om jag köper motstånd vafan gör det för skillnad ? dom lyser väl bar amindre då eller ?
toxicstone
Kinaraket

Inlägg av toxicstone »

rrMotardisMe skrev:Kör ute med en kompis , lungt ligger vi och kompisens moppe ser inte direkt
orginal ut och låter en del på grund av pr-röret och sin ögonfångande gröna lack -.-

Så möter vi mc polisen i en svacka som snabbt vänder medan vi drar in på en industri väg och sen avviker från varandra

Så klart så kör mc polisen in på vägen efter mig och vi ligger jämsides ett tag varpå han försöker preja mig två gånger men hans backspegel dras av istället eftersom jag bromsa sen gasa och han bromsa som en idiot ..

Sen fick han damp och prejar ner mig totalt .. så sitter här och skriver med
en fet benskada och 2 veckors tv tittande nu inpå skolan (Y) :evil: :(
Kommer dem verkligen undan med det?

ska fan ha videokamera på min som ska vara igång så fort jag är ute

Användarens profilbild
CalleNajs
Mr: Awesome

sjuuukt

Inlägg av CalleNajs »

min värsta och den enda polis jakten jag har varit med om hihi ^^

körde hem från skolan och valde stora vägen ist för den lilla med mindre trafik för den stora vägen går snabbare, (bor på landet i skåne) precis när jag är 100 meter ifrån min väg ser jag polis när jag vänder mig för att kolla om det är nån bakom för skulle svänga in på den lilla vägen (inga backspeglar) då ser jag en polisbil som nog hade följt mig en stund. får panik o gasar fult vilket vill säga hela 85 km/h :O kommer in på min väg dom följer efter med blå ljusen på, kommer till en cirka 90 graders kurva med en häck på ena sidan så att man inte ser om man får möte, drar nästan fult i kurvan, livsfarligt hade dött om det hade kommit en bil där men adrenalin i blodet då gör man saker som är helt awsome, efter den kruvan är det efter riktig mc väg så kör ifrån dom lite lätt sen försvinner jag igenom en kurva så polisen tappar sikten på mig. drar in till min polare som bor på samma väg som jag, ställer moppen i garaget byttar kläder, går ut och cyklar för att se om dom kommer vilket dom gör knappt 10 sek efter :)
ValoPallo skrev:Med våld och vaselin passar allt
toxicstone
Kinaraket

Re: sjuuukt

Inlägg av toxicstone »

callebajs skrev:min värsta och den enda polis jakten jag har varit med om hihi ^^

körde hem från skolan och valde stora vägen ist för den lilla med mindre trafik för den stora vägen går snabbare, (bor på landet i skåne) precis när jag är 100 meter ifrån min väg ser jag polis när jag vänder mig för att kolla om det är nån bakom för skulle svänga in på den lilla vägen (inga backspeglar) då ser jag en polisbil som nog hade följt mig en stund. får panik o gasar fult vilket vill säga hela 85 km/h :O kommer in på min väg dom följer efter med blå ljusen på, kommer till en cirka 90 graders kurva med en häck på ena sidan så att man inte ser om man får möte, drar nästan fult i kurvan, livsfarligt hade dött om det hade kommit en bil där men adrenalin i blodet då gör man saker som är helt awsome, efter den kruvan är det efter riktig mc väg så kör ifrån dom lite lätt sen försvinner jag igenom en kurva så polisen tappar sikten på mig. drar in till min polare som bor på samma väg som jag, ställer moppen i garaget byttar kläder, går ut och cyklar för att se om dom kommer vilket dom gör knappt 10 sek efter :)
tur då du inte drevat om cykeln och åkte på bakljulet:P

Användarens profilbild
Pomerance
Elmoped

Inlägg av Pomerance »

Haha kul tråd, själv han man inte köra trimmat i mer än ett par dar innan snön kom, så inge polisjakter ännu. Tur det, för kommer ihåg när jag hade tagit av backspeglarna och svänger ut mitt framför en snut så höll jag på att skita ner mig, bara för att jag tagit av backspeglarna.
leovAnce
Användarens profilbild
yahama94
Hyper-Dt50x

Inlägg av yahama94 »

haha, kom precis ihåg en sjuk "polis jakt" xD
jag och några kompisar satt på en aa typ snabb hak, som sålde glass å skit, aa ni fattar.
så satt vi där utanför och ungefär 10-20 meter bort står polisen i en kurva och försöker ta fortkörare :P
efter en stund hör man bara ett underbart 2-takts ljud komma mot oss/polisen.
då tänkte man ju bara nej -_-' xD
han kommer fram bakom kurvan i typ 50 (de e en 30 väg)
och poliserna går ut mit i vägen och försöker värkligen stanna han men han gasar bara mer :P kör imellan poliserna som står mitt i vägen!
och så kör han fort upp för en liten backe så han försvan. och så hörde man han inte mer :P
Men sen hör man ett exakt samma ljud igen, då kommer han i full fart ner för backen !!! xD och han visste ju att polisen var kvar, han visste att dom stog där från början :P

men nu gjorde han bara asmma som innan gasa mer och kom imellan alla polis gubbar :P kör fort iväg igen och kommer inte till baka :P

de kan jag säga va helt sjukt !! xD
Användarens profilbild
Danne
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Danne »

Har aldrig blivit jagad :) har träffat många poliser när jag har glidit runt på mina moppar, men dem har aldrig stannat mig eller jagat mig
Skriv svar