antonocean skrev:Själv skrev man 13
trodde jag aldrig om mig själv
Hellre kvalité än kvantitet
hahah ah men blev bra med kvalitét också:D
jag försökte skriva ordentligt från början tråtts min handstil och sen gick jag igenom och tog bort som vart fel och skrev i rätt.
vi fick häften som det var 4 sidor i ,något större rad i än vanliga "randiga" papper så kanske 10 sidor .
Muffä skrev:Problemet är att alla tjatar om hur MÅNGA sidor man skrev.. Vem som helst kan skriva typ 100 sidor o få IG endå.. Ni kan ha failat endå.. SOm du sa martin, du kommer knappt ihåg vad du skrev:O Hoppas du läste igenom INNAN du lämmnade in.. Dom va ju nogranna med att man ska hålla sig till ämnet o shiet..
haha jaa det va jag. Men de va på uppgiften Allt är möjligt, och jag skrev om oirentering iaf
har aldrig fattat nått på svenska lektionerna och kommer förmodligen inte göra det framöver heller
hadde nys nationella i matte. del B2 var lätt tills man komm till upg C tårtan.... nedre var ca 1654 cm2 mitten 872cm2 och översta va 436cm2 hoppas ja hadde rätt, någon annan som har gjort de?
Felpostarens värsta mardröm!
undrar du över något? släng iväg ett PM så svarar jag på de mästa!
beckvall skrev:hadde nys nationella i matte. del B2 var lätt tills man komm till upg C tårtan.... nedre var ca 1654 cm2 mitten 872cm2 och översta va 436cm2 hoppas ja hadde rätt, någon annan som har gjort de?
beckvall skrev:hadde nys nationella i matte. del B2 var lätt tills man komm till upg C tårtan.... nedre var ca 1654 cm2 mitten 872cm2 och översta va 436cm2 hoppas ja hadde rätt, någon annan som har gjort de?
Jag fick samma som dig
Mee too, men jag räknade allt i Dm2 ist för cm.. tror inte dom kan klaga på det right?
Jag fick samma som dig
Mee too, men jag räknade allt i Dm2 ist för cm.. tror inte dom kan klaga på det right?
nej d kan dom inte
jag har för mej att jag fick det också! men det va ju inte frågan. frågan va ju vad DIAMETERN på de tre tårtorna va!
så ska man ju ta botten arean /3,14 och kvadratroten ur svaret gånger 2
jag tog bara bottenaren/3,14 för jag tänkte på att jag hade omkretsen hela tiden. så jag glömde resten!
ja kunde inte den där med risfältet, och sen tror ja inte att ja fick rätt på sista, för när en kompis sa "Yes jag fick rätt" så kom ja på att ja gjorde fel
PerSs0n skrev:jaha då var c-delen klar, gick väll skpaligt, hur gick de för er ?
den var ju rätt så lätt
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
david347 skrev:Det var nice i dag inte så svårt som jag trdde
samma här ;D dock minns jag inte hur man räknar ut procent i höjning (A) men vad skrev ni på 9an? sista alltså, tror jag fick de till 500 nått yuan, mina polare tror de va 400 nått, vad skrev ni
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
Simpelt allt var frågade till och med min lärare om man fick klaga på om det var för enkelt- haha sista tar du antagande
Mormor
Morfar varsitt x
mamma 2x
pappa 2x
sen lillan då 1.5x
Då blire sammnlagda kostnaden delat på 7.5 gånger 2 så simpelt
markus13 skrev:Simpelt allt var frågade till och med min lärare om man fick klaga på om det var för enkelt- haha sista tar du antagande
Mormor
Morfar varsitt x
mamma 2x
pappa 2x
sen lillan då 1.5x
jaha? jag skrev 588 troja och 300nått på de gamla och 100 typ på lilla
markus13 skrev:Simpelt allt var frågade till och med min lärare om man fick klaga på om det var för enkelt- haha sista tar du antagande
Mormor
Morfar varsitt x
mamma 2x
pappa 2x
sen lillan då 1.5x
simpelt?
"Min kompis sa att min dt blöddrade för att jag hade för stort munstycke.
så jag satte igång att dela avgasröret för att byta till ett mindre munstycke.
Jag kan tamejsatan inte hitta något munstycke i avgasröret? :O"
david347 skrev:Det var nice i dag inte så svårt som jag trdde
samma här ;D dock minns jag inte hur man räknar ut procent i höjning (A) men vad skrev ni på 9an? sista alltså, tror jag fick de till 500 nått yuan, mina polare tror de va 400 nått, vad skrev ni
jag tror jag fick typ.. 480 eller nått:S?
den sista va ju dunder enkelt tycker jag:) inte lika svårt som väntat!!
fan sugen jag är på mvg
1755 delat på 7.5=234 gånger 2 =468Yuen kostade det simpelt + den med risfälten tar du basytan 15000kvadrat meter ggr 0.12m då man gjort om 12 cm till 0.12 m så får du 1800kubikmeter vatten simpelt som sagt klaga på det var för enkelt.-
1755 delat på 7.5=234 gånger 2 =468Yuen kostade det simpelt + den med risfälten tar du basytan 15000kvadrat meter ggr 0.12m då man gjort om 12 cm till 0.12 m så får du 1800kubikmeter vatten simpelt som sagt klaga på det var för enkelt.-
ja 1800kubik fick ja med